فکر اقبال

تحریر: حافظ امیر حمزہ سانگلہ ہل دنیا کی تاریخ میں کم ہی ایسی شخصیات گزری ہیں جن کوتقریباً ہر مکتبہ فکر اور دنیا کے کسی بھی کونے میں رہنے والے باشندوں اور اہل علم نے سچے دل سے پسند کیا ہو۔ایسی ہی پسندیدہ اور مقبول ترین شخصیات میں سے ایک ایسی شخصیت گزری ہے جس کو ہر طبقے کے افراد ... Read More »

یہ کوئی نیامسئلہ نہیں

ڈی بریفنگ//شمشاد مانگٹ سپیکر پنجاب اسمبلی چوہدری پرویز الٰہی نے بروقت پریس کانفرنس کے ذریعے نوزائیدہ سیاسی سکینڈل کا گلاگھونٹ دیا ہے۔گزشتہ روز جب جہانگیر ترین اور وفاقی وزیر طارق بشیر چیمہ کے درمیان ہونیوالی خفیہ گفتگو کی ریکارڈنگ عام ہوئی تھی تو خیال کیا جارہا تھا کہ تحریک انصاف اور مسلم لیگ(ق) کے درمیان فاصلے تیزی سے بڑھ رہے ... Read More »

وزیراعظم عمران خان کی اقتصادی پالیسی کے اہم پہلو۔

تحریر : حلیم عادل شیخ ۔ ممبرسندھ اسمبلی ۔پارلیمانی لیڈر تحریک انصاف سندھ۔ وزیراعظم پاکستان عمران خان کی اقتصادی پالیسی کے تین اہم پہلو ہیں “اول ” یہ کہ پاکستان کے قریبی دوست ممالک سے اقتصادی تعاون کو حاصل کرکے اس ملک پر موجودہ قرضوں کی ادائیگی کو ممکن بنایا جاسکے انہوں نے اسی سلسلے میں گزشتہ دنوں سعودیہ عریبیہ ... Read More »

ہَت

*اُردُو میری زُبان، میری پہچان* *ہَت* اُردُو میں ہَت، ہاتھ کا مُخفف ھے، اور ہتھیلی ہاتھ کا اندرونی حصہ جو اُنگلیوں کے نیچے ھوتا ھے ہتھیلی دو لفظوں کا مجموعہ ھے ہت یعنی ہاتھ اور تھیلی کا *ہاتھ کی تھیلی* تھیلی کو ہاتھ سے یہ مناسبت ھے کہ جس طرح تھیلی چیزوں کے سنبھالنے میں استعمال ھوتی ھے اسی طرح ... Read More »

*آبرو*

آبْرُو {آب + رُو} (فارسی) آبْ، آبْرُو فارسی زبان کے لفظ آب کے ساتھ فارسی ہی کا لفظ رو بمعنی چہرہ لگا اور مختلف معنوں میں مستعمل ہے۔ فارسی سے مرکب ہی اردو میں داخل ہوا اور سب سے پہلے 1718ء میں “دیوان آبرو” میں مستعمل ملتا ہے۔ ”’متغیّرات”’ آبْرُوئی {آب + رُو + ای} اسم کیفیت (مؤنث – واحد) ... Read More »

ڈاکٹر سر علامہ محمد اقبالؒ

*تفصیلی تعارف* ڈاکٹر سر علامہ محمد اقبالؒ (9 نومبر 1877ء تا 21 اپریل1938ء) بیسویں صدی کے ایک معروف شاعر، مصنف، قانون دان، سیاستدان، مسلم صوفی اور تحریک پاکستان کی اہم ترین شخصیات میں سے ایک تھے۔ اردو اور فارسی میں شاعری کرتے تھے اور یہی ان کی بنیادی وجہ شہرت ہے۔ شاعری میں بنیادی رجحان تصوف اور احیائے امت اسلام ... Read More »

خان کے دعوے 

تحریر ملک فیصل رمضان اعوان برسوں پہلے کسی نااھل بادشاہ کے بارے میں کسی بزرگ نے ایک  واقعہ سنایا تھا قصہ کچھ یوں تھا کہ ایک ملک کا بادشاہ بیمار پڑگیا نئے بادشاہ کے انتخاب کے لئے ایک پرندے کو میدان میں لایا گیا بہت سارے لوگوں کو اکٹھا کیا گیا اور فیصلہ کیا گیا کہ یہ پرندہ جس شخص ... Read More »

ریاستِ مدینہ کے اورکام۔۔۔۔؟

مولانامحمدجہان یعقوب راقم تحریک انصاف علماونگ سے بہ طورِسرپرست برائے صوبہ سندھ تعلق رکھا۔جب عالی جاہ عمران خان صاحب نے 98%داڑھی والوں کومشکوک کہاتھا،توہم نے احتجاجاًنہ صرف جماعت چھوڑی،بلکہ باڈی بھی تحلیل کردی تھی۔جب موصوف اقتدارمیں آئے اورلگے کرنے باتیں ریاستِ مدینہ کی،توہم نے اُن کے ایک معتمدعالمِ دین سے پُوچھا:اس بیانیےکی بنیادپرموصوف کے حوالے سے اپنی کیاترجیحات رکھی جائیں؟اُن ... Read More »

[9:33AM, 11/11/2018] iqbal AHMED Paswal wrt: ‎﷽ *اُردُو شناسی* 62 *اُردُو میری زُبان، میری پہچان* *تَقرِیْب* تقریب عربی زُبان کا لفظ جوکہ *قُرْب* سے نِکلا ہے، *قُرب کے معنی* نزدیک ہونا، *تقریب کے لفظی معنی* قُرب کا موقع، تقریب کے *عام معنی* نزدیک کردینا، پہنچنے دینا۔ *مزید الفاظ* *تَقَرُّب* کسی ذریعے سے نزدیکی ڈھونڈنا۔ *قَرِیب* پاس، نذدیک۔ *قُربت* نزدیکی، رشتہ ... Read More »

*مُلّائے حرم*

*آئیے عَلامہ مُحمّد اِقبالؒ کو سمجھیں* اندازِ بیاں گرچہ بہت شوخ نہیں ہے، *شاید کہ اُتر جائے تیرے دِل میں میری بات*، *مُلّائے حرم* *عجب نہیں کہ خدا تک تری رسائی ہو* *تری نگہ سے ہے پوشیدہ آدمی کا مقام* فرہنگ رسائی = پہنچ پوشیدہ = چھپا ہوا *مفہوم* مُلا سے خطاب کرتے ہوۓ فرماتے ہیں اگر خدا تک تیری ... Read More »