ابہام

نام کتاب۔۔۔۔’’ابہام‘‘ نام مصنف۔۔۔وسیم سیہل تبصرہ نگار۔۔۔۔۔فلک زاہد خوبصورت اور توانا لب و لہجے کے نوجوان شاعر بھاء وسیم سہیل نے جب محبت سے مجھے اپنی ساتویں کتاب پر تبصرہ کرنے کیلے کہا تو دل مارے خوشی کے اچھلنے لگا کہ کتاب کے مصنف خود مجھ سے درخواست کر رہے ہیں اس نیک کام کیلے مگر پھر اگلے ہی لمحے ... Read More »

نیا بلدیاتی نظام

تحریر:روفان خان ہر ایک کی کوشش ہوتی ہے کہ کہ میرا گھر ٹھیک ہو میرا کاروبار ٹھیک ہو اور میری روزمرہ زندگی درست ہوں ہمارے بچے اچھے اور تعلیم یافتہ ہوں لیکن یہ سب کچھ وہ شخص ٹھیک کرسکتا ہے جو دوسرے گھروں کی بجائے اپنے گھر اور بچوں پرتوجہ و فکر رکھتا ہو پھروہی شخص گھر اور معاشرے میں ... Read More »

قرآن جیسی نعمت، ہمارا وجود اور ہمارا عمل

حمنہ عمر ممبر:۔اسلامک رائٹر زموومنٹ پاکستان میرے پیارے اللہ تعالیٰ نے مجھے مٹی سے بنایا ، خوبصورت نقش و نگار عطا کئے ،کائنات کو دیکھنے کے لئے مجھے دو آنکھیں عطاءکیں ، میرے لئے انواع واقسام کے اناج پیدا کئے، اس کا ذائقہ چکھنے کے لئے زبان جیسی نعمت دی ، دو ہاتھ دیئے جو ہر وقت میرے ساتھ ہر ... Read More »

فلک زاہد کا کرشماتی قلم

صائمہ جبین مہک چھوٹا منہ اور بڑی بات یہ کہاوت تو زندگی میں سنی اور بار ہا آزمائی۔مگر چھوٹے قلم سے بڑے بڑے کام بہت کم دیکھنے اور پڑھنے کوملتے ہیں۔ لکھنے کا ہنر کسی بھی لکھاری کے پاس ایک خداداد صلاحیت ہوتا ہے، مگر اس صلاحیت کو با مقصد طریقوں سے استعمال کرنا کوئی کوئی جانتا ہے۔ پاکستان جیسے ... Read More »

محرام الحرام سے نئے اسلامی ہجری سال کی ابتدا

اَلْحَمْدُ لِلّٰہِ رَبّ الْعَالَمِیْن، وَالصَّلَاۃُ وَالسَّلَامُ عَلَی النَّبِیِّ الْکَرِیمِ وَعَلٰی اٰلِہِ وَاَصحَابِہِ اَجْمَعِین۔ ڈاکٹر محمد نجیب قاسمی سنبھلی محرم الحرام اسلامی سال کا پہلا مہینہ ہے یعنی محرم الحرام سے ہجری سال کا آغاز اور ذی الحجہ پر ہجری سال کا اختتام ہوتا ہے۔ نیز محرم الحرام ان چار مہینوں میں سے ایک ہے جنہیں اللہ تعالیٰ نے حرمت والے ... Read More »

جنگل میں گاؤں۔۔۔ افسانہ

وقار احمد ملک کراچی اور ملتان جاتی ہوئی ایم ایم عالم نامی شاہراہ سے ایک لنک روڈ کندیاں نامی ایک تاریخی شہر کی طرف جاتا ہے۔ مغرب کی سمت جاتے ہوئے اس لنک روڈ پر دو تین کلو میٹر کے فاصلے پر دریائے سندھ سے نکالی گئی ایک بہت گہری اور تیز رفتار نہر “تھل کینال”نامی جنوب کی طرف رواں ... Read More »

مسئلہ قادیانیت ،اور جذبہ ہمدردی

فیصل مجید اعوان گذشتہ چند روز سے وزیراعظم عمران خان صاحب کے میاں عاطف کو اکنامک ایڈوائزری کونسل کا رکن بنانے کے اعلان کے حوالے سے ملک پاکستان میں ایک افراتفری کا عجب سا ماحول بنا ہو اہے عمومی طور پر دو طبقے برسر میدان ہیں۔ایک تو واضح طور پر لبرل طبقہ ہے۔اور دوسرا روایت پسند مذہبی طبقہ لیکن حیرت ... Read More »

بھارت خواتین کے لیے خطرناک ملک قرار

عبدالوارث ساجد یہ انڈین ریاست جھار کنڈ کا واقعہ ہے جس نے وہاںکے ہر انسان کووحشت زدہ کر دیا ۔سات دن میں وہاں دو لڑکیوں کو زبردستی ریپ کر کے زندہ جلا دیا گیا ۔ اس خوفناک خبر کے تصور سے ہی روح کانپ جاتی ہے ظاہر ہے جن افراد نے اس درندگی کو قریب سے محسوس کیا ہو گا ... Read More »

کلثوم باؤجی آنکھیں کھولو۔

تحریر : راؤ عمران سلیمان بیگم کلثوم نوازوہ خاتون ہیں جنھوں نے1999میں پاکستان میں نوازشریف کی اسیری کے دوران مسلم لیگ ن کی صدارت کی باگ ڈور سنبھالی اور انہوں نے جس اندازمیں جنرل مشرف جیسے ڈکٹیٹر کے سامنے ڈٹ کر ایک طویل جدوجہد کی اس کی مثال برصغیر پاک وہند میں کہیں نہیں ملتی ،وہ 1999سے 2002تک پارٹی کی ... Read More »

بہادری اور شجاعت

کالم نگار:عبدالفتاح    جب بہادری اور شجاعت کا تصور ذہن میں آئے اور حضرت عمر رضی اللہ عنہ کا خیال نہ آئے یہ ناممکن ہے، حضرت عمر رضی اللہ عنہ اور شجاعت لازم و ملزوم ہیں، اسی صفت شجاعت کی وجہ سے آپ فاروق اعظم جیسے لقب سے ملقب ہوئے، جس وقت مسلمانوں کو کفار مکہ کی طرف سے ستایا ... Read More »