شاعری

اقبال اور تحریک پاکستان

(ابن نیاز) اگر چہ ڈاکٹر علامہ محمد اقبال بنیادی طور پر مفکر تھے لیکن مسلمانوں کی سیاسی حالت زار اور ہندوستان کے سیاسی حالات سے بالکل بھی بے خبر نہیں تھے۔ 1908جب وہ انگلینڈ میں تھے تو ا س وقت مسلم لیگ کی وہاں نئی نئی بنی شاخ کے وہ ممبر چنے گئے تھے۔1931 اور 1932 میں انھوں نے انگلینڈ ... Read More »

*يہ عقل و دل ہيں شرر شعلہ محبت کے*

*يہ عقل و دل ہيں شرر شعلہ محبت کے* *وہ خار و خس کے لئے ہے، يہ نيستاں کے لئے* (عقل و دل دونوں کی بنیاد عشق ہے. شرر عشقِ الہی میں عقل سے خار و خس یعنی مادی دنیا کو فتح کرے. اور دل کے ذریعے عالم روحانی اپنے باطن کو فتح کرے ) *عَلامَہ مُحَمَّد اِقبَالؒ* مَیں عام ... Read More »

عمران خان کے ہاتھوں نوجوانوں کی آس نہ ٹوٹے

کالم ؛صدائے سحر تحریر :شاہد ندیم احمد پاکستان پیپلز پارٹی کے بعد اب پاکستان مسلم لیگ (ن) نے بھی عید الفطر کے بعد حکومت مخالف تحریک چلانے کا عندیہ دے دیا ہے۔ جماعت اسلامی نے بھی پاکستان مسلم لیگ (ن) اور پاکستان پیپلز پارٹی کی دیکھا دیکھی عید الفطر کے بعد عوامی احتجاج کا اعلان کر دیا ، تاہم جماعت ... Read More »

رسم گل تراشی

تحریر: شمشاد مانگٹ پاکستانی روپے کی بے قدری نے عوام کو بدترین بے قدری کا شکار کردیا ہے ۔ پاکستان تحریک انصاف کی حکومت کے نو ماہ میں صرف مہنگائی کے بھوت نے جنم لیا ہے ۔ جب پی ٹی آئی کی حکومت نے اقتدار سنبھالا تھا تو ڈالر کی قیمت 124 روپے تھی اور اب 150ہوچکی ہے اور ابھی ... Read More »

ہمیں کیسی آزادی چاہیے

تحریر: شیخ خالد زاہد دنیا کے تمام انسان کسی نا کسی صورت قیدی ہیں۔ ہر معاشرہ اپنے افراد کو طے شدہ حدود سے باہر جانے کی اجازت نہیں دیتا، ہر مذہب اپنے ماننے والوں کو اپنی حدود سے باہر نہیں جانے دیتا۔ ایک معاشرہ دوسرے معاشرے سے آنے والے کو محدودرابطے کی اجازت دیتا ہے ایسے ہی ہر مذہب میں ... Read More »

تمہیں  معلوم ہے

تمہیں  معلوم ہے جاناں؟ تمہار ے سنگ بیتے پل مرے جینے کا ساماں ہیں تمہاری ذات کا ہر عکس مری تکمیل ہے جاناں تمہاری  آنکھ کا منظر مری تعبیر ہے جاناں تمہارے ہونٹ پہ آیا تبسم جان ہے جاناں مگر، اب ہجر کاموسم مجھے بے چین کرتا ہے تمھاری  ہر اک ادا کی یاد سے دل کو جلاتا ہے مگر ... Read More »

صبر کیجیئے اچھا وقت ضرور آئے گا

تحریر : عبدالہادی قریشی میں جب بھی کسی تبدیلی سرکار کے سپورٹر سے سوال کرتا ہوں اب تک غریبوں کی حال زار میں اور ملکی صورت حال میں بہتری کیوں نہ آئی غریب کی غربت میں دن با دن اضافہ کیوں ہوتا جا رہا ہے۔ یقین جانیئے ایک ہی جواب سُننے کو ملتا ہے کے ”صبر کیجیئے اچھا وقت ضرور ... Read More »

رحمتیں، برکتیں اور ہم

تحریر: مدثر سبحانی اللہ رب العزت کا بے پایاں کرم اور احسان ہے کہ رمضان المبارک اپنی تمام تر رحمتوں، بخششوں اور برکتوں کی برکھا برساتا ایک بار پھر ہم پر سایہ فگن ہے۔ خوش نصیب ہیں وہ لوگ جو رمضان المبارک کی برکتوں اور تجلیوں سے اپنے دلوں کی دنیا آباد کررہے ہیں۔ ہماری اخلاقیات کا کیا معیار ہے ... Read More »

*مقامِ پرورش آہ و نالہ ہے يہ چمن*

*مقامِ پرورش آہ و نالہ ہے يہ چمن* *نہ سيرِ گُل کے لئے ہے نہ آشياں کے لئے* اس دنیا میں انسان کو اس لیے بھیجا گیا کہ اپنی خودی کی تربیت کر سکے، خدمتِ انسانیت مقصدِ حیات، محبتِ الہی ہے نہ کہ یہ کوئی سامان تفریح گاہ ہے اور نہ مستقل آشیانہ۔ *عَلامَہ مُحَمَّد اِقبَالؒ* مَیں عام اقبال ھو ... Read More »

*شکوے سے پہلے شکریہ ادا کیجیے* 

*Say Thanks before complain.* *ڈاکٹر محمد اعظم رضا تبسم* کی کتاب *کامیاب زندگی کے راز* سے انتخاب ۔  *آرتھر آشے امریکہ کا نمبر ون ٹینس پلیئر تھا* ۔یہ عوام میں بے حد مقبول تھا اس کی ایک ہی وجہ تھی کہ یہ ایک بہترین کھلاڑی تھا۔جب آپ متعلقہ فیلڈ میں عروج کی حد تک ماہر ہو جاتے ہیں تو آپ ... Read More »