خطاطی کی سہ روزہ نمائش اورکتاب ’’ن والقلم‘‘ کی تقریبِ رونمائی

13جولائی2018ء پریس ریلیز اسلام آباد۔ ادارہ فروغ قومی زبان، شعبہ خطاطی،قومی تاریخ و ادبی ورثہ ڈویژن کے زیر اہتمام خطاطی کی سہ روزہ نمائش کا افتتاح اور قومی تاریخ و ادبی ورثہ ڈویژن اور نیشنل بک فائونڈیشن کے زیر اہتمام شائع ہونے والی خطاطی کی منفرد کتاب’’ن والقلم‘‘ کی تقریبِ رونمائی منعقد ہوئی۔ تقریب کے مہمانان اعزاز وفاقی سیکریٹری کابینہ ... Read More »

​ بتوں کو توڑا مگر دل سے کب نکال سکے

تحریر:۔ ملک شفقت اللہ میں نے اپنے ایک گزشتہ کالم میں تبصرہ کیا تھا کہ شریف خاندان کی سیاست ختم ہونے والی ہے اور اب ان کے اوپر برا وقت آن پہنچا ہے ۔ نواز شریف کی جیب میں جو پیپلز پارٹی والی گیند تھی وہ بھی اب عمران خان کی جیب میں ہے ، زرداری ایک منجھا ہوا سیاستدان ... Read More »

ماڈرن ازم

بدلا بہت ہے خود کو آج کے اطوار میں پھر بھی نا ڈھل سکی تہذیب جسکو کہتے ہیں ماڈرن ازم ہے دور جاہلیت کی اندھی تقلید وہ سب سے جدید تو اسلام ہے میرا قرآن میں سورہ مریم نے عورت کو تکریم بخش دی سورہ النساء نے عورت کا مقام بتا دیا رشتہ ازدواج کو اللہ نے اپنے ہونے کی ... Read More »

الیکشن رنجشیں یا اتحاد

کوئی بھی تحریک منصوبہ یا حکمت عملی اس لئے اختیار کی جاتی ہے کہ اس کے مثبت اثرات سب پر پڑیں۔یہ نہیں کہ الگ الگ راستے ہو جائیں مفاد الگ الگ ہو جائیں۔نقطہ نظر سب کا ایک ہونا چاہئے پھر جو بھی مقصد ہو گا پایہ تکمیل تک پہنچ سکتا ہے ۔الیکشن میں سب سے زیادہ اتحاد کی ضرورت ہے ... Read More »

جمہوری سفر  

تحریر عبدالجبار خان دریشک دنیا میں جمہوری سفر  کامیابی سے طے کرنے والے ممالک میں ہمیشہ ترقی کی رفتار تیز رہتی ہے ، ایسے ممالک میں تمام تر وسائل انسانی فلاح اور انسانی ترقی پر خرچ ہوتے ہیں ، وہاں ایسے نہیں جیسا ہمارے ہاں ہے ملکی وسائل صرف برسراقتدار  فرد یا خاندان پر خرچ کیے جاتے ہوں ، جن ... Read More »

رہن (گروی رکھنے) کے ضروری مسائل

رہن (گروی) کے مسائل سمجھنے سے قبل پہلے تین اصطلاحات سمجھ لیں: ۱) جو شخص کوئی سامان گروی رکھ کر کوئی چیز خریدتا ہے یا قرض لیتا ہے اس کو راہن کہتے ہیں۔ ۲) جس شخص کے پاس کوئی سامان گروی رکھا جائے اسے مرتہن کہتے ہیں۔ ۳) جو سامان گروی رکھا جائے اسے مرہون کہتے ہیں۔ مثلاً ایک شخص ... Read More »

ڈیمز پاکستان کیلئے

(تحریر۔محسن علی ساجد) آنیوالے عرصہ میں پانی کی صورتحال کس حد تک تشویشناک ہوسکتی ہے اس بات کا اندازہ حالیہ عدالتی حکم سے بخوبی لگایا جاسکتا ہے۔لیکن اس میں بھی کوئی شک نہیں کہ پاکستانی قوم نے ہمیشہ بڑے سے بڑے بحرانوں کا ڈٹ کر مقابلہ کیا اورانشااللہ آئندہ بھی ڈٹی رہے گی۔دہشتگردی کا عفریت ہو یا سیلاب ،زلزلہ یا ... Read More »

ملی مسلم لیگ ۔۔۔۔۔مستقبل کیا ہوگا؟

نسیم الحق زاہدی ’’جمہوریت ‘‘نے شریعت کا کلمہ بہت دیر سے پڑھا،آخرکار جماعت الدعوۃنے پاکستان کی سیاست میں قدم رکھ ہی دیا ۔کاش یہ قد م پہلے قدم پر ہی رکھ لیا جاتا تو آج پاکستان کے حالات یہ نہ ہوتے جس طرح پاکستان ایک نظریہ اور خالص کلمہ طیبہ کی بنیاد پر معرض وجود میں آیا تھا اس پر ... Read More »

امیروں کی دولت کا ناچ ، غریبوں کی بھوک کا ماتم  

تحریر عبدالجبار خان دریشک ماضی کی داستانوں میں دولت مندی کے حوالے قارون کے خزانوں کا ہم سب نے سن رکھا ہے جس کا ذکر قرآن پاک میں بھی آیا ہے ، قارون کے پاس اس قدر مال و دولت کے خزانے تھے کہ اس کے خزانے کی کنجیاں اٹھانے پر قوی مردوں کی ایک جماعت مقرر تھی، اس کے ... Read More »

ایون فیلڈ ریفرنس ! شکریہ عمران خان

تحریر :حلیم عادل شیخ پانامہ ریفرنس کے نتیجے میں سپریم کورٹ کی جانب سے احتساب عدالت میں نوازشریف اور ان کے خاندان کے خلاف برطانیہ میں خریدے گئے فلیٹس ایون فیلڈ کی ملکیت کا مقدمہ ساڈھے نو مہینے زیر سماعت رہنے کے بعد بل آخر آہی گیاہے 14ستمبر کو پہلی سماعت ہوئی اور تین جولائی کو اس کیس کا فیصلہ ... Read More »