شاعری

LIFES UPS AND DOWNS

As the mountaineer up the mountain ascends, Traversing the path that he will have to descend. At the sight, an ordinary man Would have shuddered. Up hills and pitfalls, All a part of life. Whether it is easy going or only strife. Sometimes an obstacle comes in the way, Sometimes it is smooth going all the way, Lifes ups and ... Read More »

*پیر نابالغ*

پیر بوڑھے کو کہتے ہیں اور جب کسی آدمی کو بُڑھاپے تک عقل نہ آئے تو طنز کے طور پر اُسے پیرنا بالغ کہتے ہیں یہ مذاق اڑانے کا ایک طریقہ ہوتا ہے وہ بوڑھے ضرور ہیں مگر پیر نا بالغ ہیں اس سے ملتا جُلتا ایک اور محاورہ ہے کہ بوڑھا اور بچہ برابر ہوتا ہے یہاں اُن کمزوریوں ... Read More »

بھارتی زعم کی تقویت ہماری معاشرتی تنزلی

(شیخ خالد زاہد) ایک وہ بھی زمانہ تھا جب لوگ خبریں سننے کیلئے کسی پڑھے لکھے کا انتظار کیا کرتے تھے، یا پھر کسی ایسی جگہ کا انتخاب کیا جاتاتھا جہاں ریڈیو جیسی نایاب چیز دستیاب ہوتی تھی پھرٹیلیویژن رات نو بجے کا وقت مشہور زمانہ خبرنامہ۔ تکنیکی انقلاب سے دنیا میں بھوچال آچکا ہے اور اس بھوچال کی شدت ... Read More »

عالمی یوم جمہوریہ پہ سندھ میں میرٹ و انسانی حقوق کا جنازہ

 انشال راؤ پندرہ ستمبر بروز اتوار دنیا بھر میں عالمی یوم جمہوریہ منایا گیا، جمہوریت کا انسانی حقوق سے گہرا تعلق ہے جسے عالمی انسانی حقوق کے چارٹر UDHR کے آرٹیکل 21 میں واضح کیا گیا ہے، اقوام متحدہ کے مطابق “Democracy is fundamental building block for peace, sustainable development & human rights”. انسانی معاشرے کی فلاح کے لیے اقوام ... Read More »

زمانہ چال قیامت کی چل گیا

تحریر:۔ ملک شفقت اللہ معیشت کی کشتی کو ساحل پر لانا ایک بڑا چیلنج ہے۔ حقیقت میں اگر دیکھا جائے تو ملکی معیشت کا جہاز تاحال سمند ر کی طوفانی موجوں کے گرداب میں ہچکولے کھا رہا ہے۔پاکستان آئی ایم ایف کی شرائط کے مطابق رواں مالی سال کی پہلی سہ ماہی میں ٹیکس نا دہندگان کو 75 ارب روپے ... Read More »

کراچی، وسائل سے مسائل کا شہر کیوں بنا؟

(شیخ خالد زاہد) پاکستان میں ہونے والی بیضابطگیوں کی اتنی طویل فہرست ہے جو پاکستان کی سرحدوں سے نکلتی ہوئی دوسرے ملکوں تک پہنچی ہوئی ہے۔ ان بیضابطگیوں پر ہر حکومت نے واویلا کیا گوکہ وہ خود بھی ان بیضابطگیوں کا حصہ تھے۔بدقسمتی سے اداروں کی خودمختار ی ہمیشہ سے سوالیہ نشان کی زد میں رہی۔کہیں سیاست کا عمل دخل ... Read More »

موجودہ دور کی خواتین اور شرم و حیاء

از قلم رضیہ بنت نور محمد اس موضوع کو پڑھ کر میرا ذہن فورا” سورہ نور، احزاب اور سورہ نساء کی طرف لپکا، اور ان کا مطالعہ اور ریسرچ کرنے کہ لئے ٹیب کهولا، ریسرچ کرتے اور پڑهتے وقت دل نے ایک سوال کیا کہ اس ٹیکنالوجی کے دور میں، جہاں علم ہماری انگلیوں کی نوک پر ہے، عام معلومات ... Read More »

دساں کی

÷÷÷÷÷ پنجابی غزل ÷÷÷÷÷ سجناں تینوں دساں کی سوت نئیں تے کتاں کی ہوکے چار چفیرے نیں رو وے اکھ تے ہساں کی تیرا پیار اثاثہ اے کول اپنے میں رکھاں کی قید مقدر میرا اے توڑ کے پنجرا نساں کی سجناں ساری عمر ونجا کے جگ میلے تے لبھاں کی ڈبی خلقت بارش پاروں بدل سوچے وساں کی روح ... Read More »

*اللہ کون ہے؟*

*اللہ کون ہے؟* از قلم رضیہ بنت نور محمد یہ ایک ایسا موضوع ہے جس کی تیاری کرنے کہ لئے مجهے سمجه نہیں آرہی تهی کہاں سے شروع کروں کہاں ختم، بہت وسیع موضوع ہیں اور ہمارا وقت بہت کم، میں صرف اس وقت کی بات نہیں کر رہی، ہماری زندگی کا وقت بہت کم ہے. پہلے تو ہم خود ... Read More »

محرم الحرام اور پیام پاکستان

از طرف: میمونہ صدف محرم الحرام کے مقد س ماہ کا آغاز ہو چکا ہے۔ اس ماہ کی دس تاریخ کو شہادت امام عالی مقام کا واقعہ ظہور پذیر ہوا۔محرم الحرام کے آغاز کے ساتھ ہی ملک کے ہر چھوٹے بڑے شہر میں اہل تشیع جلوس کا اہتمام کرتے ہیں۔ پچھلے چند برس سے دیکھنے میں آیا ہے کہ فرقہ ... Read More »