نعت کی تعریف

– لغوی اوراصطلاحی مفہوم… ازکتاب ۔۔  مدحت خیرالانام صلی اللہ علیہ وسلم ۔ (سول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے نوے صحابہ کی عربی نعتیں اور ان کا ترجمہ) مولف ۔۔ ڈاکٹرمحمد اعظم رضا تبسم ۔۔۔۔۔۔ …………………. نعت کی تعریف کے حوالے سے ایک مختصر اور جامع تحریر۔۔ پڑھ کر شٸیر کریں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ نعت عربی زبان کا لفظ ہے ... Read More »

غداروں کو پہچانیں

تحریر : ۔ ملک شفقت اللہ جوں جوں پاکستان میں انتخابات نزدیک آ رہے ہیں اور شریف خاندان پر اداروں کی پکڑ سخت ہو رہی ہے توں توں افغانستان ، ایران باڈر اور کشمیر سمیت پاکستان میں حالات کشیدہ تر ہوتے جا رہے ہیں ۔ ملک سے ایک دفعہ آپریشن کر کے بیرونی ایجنٹس کا خاتمہ تو کر دیا گیا ... Read More »

اورنوازشریف نے پانسہ پلٹ دیا ۔

تحریر : راؤ عمران سلیمان  موجودہ ماحول میں اس بار کسی بھی جماعت کو دوتہائی اکثریت کے ساتھ جیتتاہوا نہیں دیکھ رہاہوں ،جب کوئی بھی مقبول جماعت جس کی کامیابیوں کے امکانات زیادہ ہو اگر وہ انتخابات میں دوتہائی اکثریت نہ لے سکے تو اسے حکومت بنانے کے لیے اتحاد بنانا پڑتاہے اب دیکھنا یہ ہے کہ اتحاد بناتا کون ... Read More »

ٹرمپ اور پوٹن کی ملاقات 

تحریر عبدالجبار خان دریشک ٹرمپ اس سیارے یعنی زمین کی عجیب مخلوق میں شمار تو نہیں ہوتا، اور نہ ہی یہ دنیا کا واحد انسان ہے جو انڈے سے نکلے ہو۔ لیکن اس کی  حرکتوں سے کبھی کبھی اندازہ یوں ہوتا ہے کہ ٹرمپ واقعی انڈے سے پیدائشی مخلوق ہے ، امریکہ اور روس ماضی میں بھی دوست نہیں تھے ... Read More »

جھوٹ گناہ کبیرہ ہے

تحریر… اطہرعلی شاہ خدا جانےیہ بات ہمارے ذہنوں میں کہاں سے بیٹھ گئی ہے ۔ اور ہم نےیہ سمجھ لیا ہے کہ دین بس نماز ، روزہ ، زکوة اور حج کا نام ہے۔ نماز پڑھ لی ، روز ہ رکھ لیا ، زکوة اور حج کا اہتمام کر لیا ، بس ہم مسلمان ہوگئے ۔ اب مزید ہم سے ... Read More »

پاکستان آرمی زندہ باد

تحریر:محمد شاہد محمود امریکہ ، روس، چین، بھارت، فرنس ، برطانیہ، جاپان ، ترکی، جرمنی ، مصر، اٹلی ، ساوتھ کوریا، کے بعدپاکستان آرمی کو دنیا کی 13 ویں مضبوط ترین فوج ہے۔ امریکی ویب سائیٹ بزنس انسائیڈر کے مطابق پاکستان آرمی کو دنیا کی 13 ویں مضبوط ترین فوج قرار دیا گیا ہے۔ گلوبل فائر پاور نامی ویب سائیٹ ... Read More »

نواب زادہ میر سراج خان ریئسانی

محمد طیب طاہر 4 اپریل 1963ء کا دن نواب غوث بخش رئیسانی پر خوشی کا پیام بر بن کر اُترا۔ خُدا نے اُن کا چاند صورت نعمت سے نوازا۔ مراد پوری ہو گی۔ فرت مسرت سے سرشار علاقہ بھر میں میٹھائی تقسیم کی گئی۔ بچہ کا نام” سراج خان”  تجویز کیا گیا۔مہر گڑھ ڈسٹرکٹ کراچی میں جنم لینا والا یہ ... Read More »

خوف الٰہی ہی عین عبادت ہے

تحریر: دیا خان بلوچ، لاہور کسی بھی کام کو کرنے کے لئے ضروری ہے کہ اس کو مکمل توجہ اور خلوص کے ساتھ کیا جائے،تب ہی اس کو اچھے سے نبھایا جا سکتا ہے۔بالکل اسی طرح اگر کسی کام کو بد دلی اور لاپرواہی کے ساتھ کیا جائے یا اس میں عدم دلچسپی ہو تو اس کو کرنے کا لطف ... Read More »

مقبوضہ کشمیربھارتی مظالم اور انسانی حقوق

  از طرف: میمونہ صدف پاکستا ن اور بھارت کی برطانوی تسلط سے نجات کے ساتھ کشمیر کے الحاق کا معاملہ اٹھا۔۱۹۴۹ء ،میں پہلی بار بھارت نے مقبوضہ کشمیر کا معاملہ عالمی سطح پر اٹھایا۔ اقوام ِ متحدہ نے بھارت کی ایماء پر کشمیر کے بارے میں قرارداد پاس کی جس کے مطابق کشمیریوں کو ان کی خواہش کے مطابق ... Read More »

افسانہ ۔۔۔ غیب سے امداد

غیب سے امداد محمدزبیرمظہرپنوار میلے کچیلے کالے سے گنگھریالے بالوں والے (رکھو )نے اپنی منجھلی بہن کو بازو سے پکڑ کے جھنجھوڑتے ھوۓ کہا اٹھ صبح ھو گئی ھے.. کچھ ٹکر پانی کا انتظام کر نزیراں۔۔۔۔ کہہ کر وہ بڑبڑانے بیٹھ گیا۔۔۔ نہ جانے دنیا میں ہم کیا کرنے آۓ ھیں.. نہ گھر ھے نہ گھاٹ ہے۔۔ در در ہے ... Read More »