شاعری

بھارت دنیا کو تباہی کی جانب دھکیل رہا ہے

(شیخ خالد زاہد) تاریخ کی زیادہ ورق گردانی کرنے کی ضرورت نہیں اور نا ہی یادوں پر سے گرد جھاڑنے کی ضرورت ہے، ابھی کچھ سال پہلے کی بات ہے جب اسامہ بن لادن کا نام ساری دنیا میں گونج رہا تھا اورجبکہ اسامہ بن لادن کوصرف شک اور الزام کی بنیاد پر خوف و دہشت کی علامت بنا دیا ... Read More »

خلیفہ ثالث حضرت سیدنا عثمان ذوالنورین رضی اﷲ عنہ ۔۔۔۔

شخصیت و کردار تحریر:مولاناتنویراحمداعوان پاکیزہ طبیعت،حلیم و بردبار،فراخ دل و سخی،صبر واستقامت کا پیکر مجسم،شرم و حیاء کا استعارہ،داماد رسول، ذوالنورین،خلیفہ ثالث،شہید مظلوم،قاری قرآن یہ تمام صفات ،واقعہ فیل سے چھ سال بعد عفّان بن ابی العاص بن امیہ اور ارویٰ بنت کریز بن ربیعہ کے آنگن میں آنکھیں کھولنے بچے کی تھیں،جنہیں دنیا خلیفہ رابع امیرالمؤمنین حضرت عثمان رضی ... Read More »

کاغذ کا ٹکڑا

کاغذ کا ٹکڑا پکڑے پینسل تھامے ہوئے سامنے موبائل رکھے صحن میں بیٹھ کر یہ سوچ رہی ہوں کس اوور جارہی ہے زندگی کیا ہو رہا ہے آج کل کس طرف منزل ہے کیا داستان ہے کیسی ہے کہانی میری کیا لکھوں اب کے کس طرف کاروان زندگی مجھے کھینچ کر لیے جا رہا ہے الجھ سی گئی ہے ڈور ... Read More »

دانتوں کی اذیت: معرفت جنت و جہنم اور حقائق کے انکشافات کا دفتر

آپ بیتی ثمر عمیر http://www.inzaar.pk/ رات کو میرے دانت میں تکلیف کی ابتدا ہوئی جسے میں نے اس حوصلے سے برداشت کرنا شروع کردیا کہ لونگ کا تیل اور دیسی ٹوٹکے میری رات کو بخیر و عافیت گزار دیں گے، دانتوں کی عام کھائی جانے والی ادویات کو کھانا ڈاکٹر کے لحاظ سے میرے لیے بالکل مناسب نہیں تھا کچھ ... Read More »

عالمی عدالت انصاف:جیت کس کی؟

از طرف: میمونہ صدف کلبھوشن یادیو بھارتی جاسوس جو پاکستان میں بم دھماکوں اور دہشت گردی کی کارروائیوں میں ملوث تھا۔ اسے ۶۰۰۲ء میں بلوچستان کے علاقہ سے پکڑا گیا۔ کلبھوشن نے تمام کارروائیوں کا نہ صرف اعتراف کیا ابلکہ اس کی نشاندہی پر کئی دہشت گرد پکڑے گئے۔چونکہ پاکستان کے لیے یہ ملکی سا لمیت کا معاملہ تھا اس ... Read More »

”پاکستان کی قدر کریں“

از قلم: حافظ عمیر حنفی اللہ تعالیٰ کی بے شمار نعمتوں میں سے ایک آزادی کی نعمت بھی ہے۔ جس کی قدروقیمت کسی غلام سے ہی معلوم کی جاسکتی ہے۔ دنیا کی ہر نعمت اپنے پیچھے ایک قربانی رکھتی ہے۔ جس قدر بڑی نعمت ہو اس کے لیے اْسی قدر بڑی قربانی کا ہونا بھی ناگزیر ہے۔ جدید دنیا کے ... Read More »

قائد کا 70 برس پرانا پاکستان لوٹا دو

عابد ایوب اعوان  قوم کو مملکت پاکستان کا 70واں جشن آزادی مبارک ہو۔ وطن عزیز آج 70 برس کا ہو گیا ہے۔ پوری قوم جشن آزادی کی خوشیاں منا رہی ہے مگر آج بحثیت من الحیث القوم ہمیں یہ ضرور سوچنا چاہیئے کہ اس مملکت خداداد کو حاصل کرنے کا جو خواب علامہ اقبال نے دیکھا تھا اور محمد علی ... Read More »

قائد اعظم محمد علی جناح ایک اسلامی مطالعہ

یہ آخری صدی ہے کتابوں سے عشق کی (تقریب رونمائی:۔قائد اعظم محمد علی جناح ایک اسلامی مطالعہ) مولف ابھرتے ہوئے نوجوان اسکالرحضرت مولانا نوراللہ رشیدی رپورٹ:۔محمد اسامہ قاسم کتاب کا وجود عطیہ ربانی ہے، انسان کی ہدایت و رہنمائی کے لئے کتابیں بنیادی کردار ادا کرتی ہیں۔ ہر دور میں ضرورت وقت کے مطابقمختلف عنوانات پر مختصر و طویل کتب ... Read More »

مرحومین کی جانب سے قربانی کرنے کا حکم

اَلْحَمْدُ لِلّٰہِ رَبّ الْعَالَمِےْن، وَالصَّلَاۃُ وَالسَّلَامُ عَلَی النَّبِیِّ الْکَرِیمِ وَعَلٰی اٰلِہِ وَاَصحَابِہِ اَجمَعِین۔ ڈاکٹر محمد نجیب قاسمی سنبھلی قربانی کا حکم: امت مسلمہ قرآن وحدیث کی روشنی میں قربانی کے اسلامی شعار ہونے اور ہر سال قربانی کا خاص اہتمام کرنے پر متفق ہے، البتہ قربانی کو واجب یا سنت مؤکدہ کا نام دینے میں اختلاف چلا آرہا ہے۔ صحابہ ... Read More »

*نفرت مٹاٸیے محبت بانٹیے* 

“ **Love all. Serve all. Help ever. Hurt Never* . *We are most Alive When we’re in Love.** ڈاکٹر محمد اعظم رضا تبسم کی کتاب *” کامیاب زندگی کے راز “* سے *انتخاب اسلام آباد پاکستان* کسی پنڈت گھرانے میں بھنگی یا جمعدار کام کرتا تھا‘ وہ پورے گھر کے باتھ رومز صاف کرتا تھا‘ فرشوں پر ٹاکی لگاتا تھا ... Read More »