ماحولیاتی آلودگی انسانی زندگی کے لیے بڑا خطرہ 

تحریر عبدالجبار خان دریشک انسان نے جتنا ظلم اپنے ماحول کے ساتھ کیا ہے اب اس کی وجہ انسان کا دھرتی پر رہنا رہنا محال ہوگیا ہے اب زمین انسان کے لئے تنگ ہورہی ہے  ، جس دھرتی پر انسان رہتا ہے  انسان نے اسے آلودہ کرکے تباہ کر دیا ہے ہم جن درختوں کی چھاؤں میں بیٹھتے تھے انہیں ... Read More »

فٹ بال فیور ورلڈ کپ 2018

تحریر عبدالجبار خان دریشک فٹ بال ورلڈ کپ کا فائنل کھیلا جانے والا تھا ایک آدمی اپنی سیٹ پر آکر بیٹھا اور دیکھا کہ اس کے ساتھ والی سیٹ خالی ہے ، اس نے خالی سیٹ کے ساتھ بیٹھے ایک اور تماشائی سے پوچھا، اس سیٹ پر کوئی بیٹھا ہے تماشائی ، نہیں، یہ سیٹ خالی ہے ، آدمی کوئی ... Read More »

کالا باغ ڈیم کے مخالفین یابھارتی ایجنٹ ۔

تحریر : رائو عمران سلیمان پاک فوج کے ترجمان نے حالیہ میڈیا کانفرنس میں واضح طور پر کہاہے کہ آئندہ جنگیں پانی کے مسئلے پر لڑی جائینگی یہ اس بات کا اشارہ ہے کہ اس وقت پاکستان کو جس انداز میںپانی کی کمی کا سامنا ہے اسے فوری طور پورا کرنا بہت ضروری ہے ،پاکستان میں کالاباغ ڈیم پانی کو ... Read More »

اصل عید!!!

لَیْسَ الْعِیْدُ لِمَنْ لَبِسَ الْجَدِیْدِ اِنَّمَا الْعِیْدُ لِمَنْ خَافَ بِالْوَعِیْدِ عید انکی نہیں جنہوں نے عمده لباس زیب تن کر لیا بلکه عید تو انکی ہے جو الله کی وعید اور پکڑ سے ڈر گئے. لَیْسَ الْعِیْدُ لِمَنْ تَبَخَّرَ بِالْعُوْدِ اِنَّمَا الْعِیْدُ لِمَنْ تَابَ وَلَا یَعُوْدُ عید انکی نہیں جنہوں نے آج عمده خوشبوؤں کا استعمال کیا بلکه عید تو ... Read More »

ہمیں ماہ رمضان کی مبارک گھڑیوں میں دعاؤں کا خاص اہتمام کرنا چاہئے

اللہ تعالیٰ نے سورۃ البقرۃ کی آیت نمبر ۱۸۳سے ۱۸۷ تک متعدد فضائل ومسائل رمضان ذکر کئے ہیں۔ مسائل رمضان کے بیان کے دوران )آیت نمبر ۱۸۶( میں دعا کا ذکر (جب کوئی مجھے پکارتا ہے تو میں پکارنے والے کی پکار سنتا ہوں ) اس بات کی واضح علامت ہے کہ دعا کا رمضان سے خاص تعلق ہے چنانچہ ... Read More »

فریدی دسترخواں 

تحریر عبدالجبار خان دریشک اولیاءکرام کی تعلیمات انسانیت کیلئے مشعل راہ ہیں برصغیر پاک وہند میں اسلام اولیاءکرام کی تبلیغ و اشاعت سے پھیلا ہے ، اولیاءکرام کی تبلیغ و تعلیمات نے لوگوں کو حق و صراط مستقیم کی راہ پر گامزن کیا ہے ، اولیاءکرام نے لوگوں کی بھلائی اور انکی زندگی سہل بنانے کی اپنی پوری پوری زندگیاں ... Read More »

جب شیرپائو وزیر اعلیٰ تھے

تحریر۔روفا ن خان بچے ملک اور قوم کا سرمایہ ہوتے ہیں بچے اور بچیوں کی قدرصرف اور صرف اپنے ماں اورباپ کے ساتھ ہوتی ہے بچے کی قدر اُس گھر میں ہوتی ہے جس گھر میں بچے ہواور رونے کی تکلیف بھی وہی گھر محسوس کرتاہے جس گھر میں بچے رورہے ہوتے ہیں قارئین کرم ایک د ن ہم دوستوں ... Read More »

اندھے لوگ

کسی قوم کا معیار زندگی کتنا بلند ہے یہ انداز اس قوم کے عام افراد کی اخلاقیات سے لگایا جاتا ہے اس وقت ہم بحیثیت ایک قوم کے ایک دوسرے کی خوبیاں دیکھنے سے اندھے ہو گئے ہیں.ڈاکٹر محمد اعظم رضا تبسم کی اصلاح معاشرہ کے موضوع پر منفرد تحریر…….. بابا اشفاق احمد صاحب  جب باہر سے پڑھ کر آئے ... Read More »

حافظ محمد سعید! شمشیرِ بے نیام

فاروق حارث العباسی حرمت و حریت کے سالارِ اعظم، حافظ محمد سعید کی جانب سے افطار ڈنر کا اہتمام کیا گیا جس میں زندہ دلانِ لاہور سے پرنٹ و الیکٹرانک میڈیا سے تعلق رکھنے والے قریباً تمام نام ور اخبار مالکان، گروپ ایڈیٹرز، ایڈیٹرز، اینکر پرسن، کالم نگار و تجزیہ کار اور فیچر رائٹرز نے بھرپور شرکت کی۔ گو کہ ... Read More »

نشہ۔۔معاشرتی بگاڑ کی پہلی سیڑھی

آفاق احمد خاں گزشتہ  دنوں جب تیسری قومی کانفرنس برائے ادب اطفال 2018لاہور میں شرکت کرنے کے بعد گھر کے لیے روانہ ہوئے اور رات تقریباً12.00بجے ہم بس سٹاپ پر اترے۔ سٹاپ سے تھوڑے فاصلہ پر ایک عورت جس نے گود میں ایک بچہ اٹھایا ہواتھا جبکہ ایک بچی اور بچہ ننگے پائوں اس کے دونوں سائیڈ پر چل رہے ... Read More »