شاعری

محبّت کی حقیقت

ڈاکٹر مقصود جعفریاسامہ رضا کا تعلق کراچی سے ہے۔ انہوں نے ایک کتاب بعنوان “ محبّت کی حقیقت :،فلسفہ، نیرو سانئس اور ساہیکالوجی کی روشنی میں” لکھی ہے۔وہ ایک نوجوان دانشور ہیں۔ انہوں نے یہ کتاب مجھے ارسال کی اور اِس پر میری راۓ کے خواستگار ہوۓ۔ میں نے کتاب کا مطالعہ کیا اور محبّت کے موضوع پر بہت دلچسپ ... Read More »

بچے؛جنت کے پھول

بسم اللہ الرحمن الرحیم(نصف آخر)(20نومبر،بچوں کے عالمی دن کے موقع پر خصوصی تحریر)از:ڈاکٹر ساجد خاکوانیdrsajidkhakwani@gmail.com(گزشتہ سے پیوستہ)محسن انسانیت ﷺ بچوں سے بے حد پیارکرتے تھے،خاص طور پر یتیم بچے ان کی توجہ کا مرکزہواکرتے تھے۔حضرت زید،جوغلام بن کرآئے تھے آپ ﷺ نے انہیں اتنی محبت دی کہ انہوں نے اپنے سگے ماں باپ کے پاس جانے سے انکارکردیا۔آپ کے بڑے ... Read More »

“انور عزیز کی پہلی برسی”

نفیر قلم محمد راحیل معاویہ گذشتہ سال 22 نومبر کو میاں نواز شریف صاحب کی والدہ اور لیگی رہنماء دانیال عزیز چوہدری کے والد انور عزیز چوہدری ایک ہی روز انتقال کر گئے تھے ۔ انور عزیز چوہدری کو دل کے عارضے کے باعث لاہور منتقل کیا گیا چند روز علالت کے بعد وہیں انتقال کرگئے. وفات سے کچھ ماہ ... Read More »

”انسانی حقوق” امریکی ہتھیار؟

نوید مسعود ہاشمی افغان وزیر خارجہ ملا امیر خان متقی پاکستان کے دورے پر تشریف لائے تو انہوں نے ایک موقع پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا کہ۔۔۔ طالبان حکومت نے افغان سرزمین پر اپنی رٹ قائم کر رکھی ہے، افغان وزیر خارجہ نے کہا کہ ہمیں سمجھ نہیں آرہی کہ ہم کون سا ایسا عمل کریں کہ ... Read More »

مہنگائ اور عوام

تحریر : چوہدری سہیل اخترپاکستان کی معیشت بین الاقوامی سطح پر تو اکثر کمزور رہی ہے لیکن ملک کے اندر جو معیشت کا برا حال اب ہوا اسکی مثال نہیں ملتی 2018 میں پاکستان کی معیشت 5.8 ٪ سالانہ پہ ترقی کر رہی تھی اور مہنگائ کی شرح 3.8 فیصد تھی کو اس وقت خطے میں مہنگائ کی سب سے ... Read More »

عوامی مسائل سے لاپرواہ پارلیمنٹ

نفیر قلم : محمد راحیل معاویہ اب پارلیمنٹ کے اجلاس ہوں تو وہاں پر جو بھگڈر مچتی ہے، ہاہاکار ہوتی ہے، ایک دوسرے کی عزتیں اچھالی جاتی ہیں، ضد نفرت تعصب اور گروپ بندی کا اہتمام نظر آتا ہے، بدتمیزی کا رجحان پایا جاتا ہے، یہ دیکھ کر اب یہ کہنا کہ پاکستان کا سب سے بڑا اور یہ مقدس ... Read More »

پاو بھر گوشت اور ٹھنڈا پانی

تحریر: ڈاکٹر شکیل کاسیرویتین ماہ گاوں میں گزارنے کے بعد جب واپس گھر لوٹا تو یکم آتے ہی گھر والی نے سودا سلف کی رٹ لگا دی کے لانا ہے، میں آج کل سستی کا بہت زیادہ شکار ہوں اور میری کوشش ہوتی ہے کہ وہ بڑے بیٹے کے ساتھ چلی جاے لیکن وہ کہتی ہے کہ اس کے ساتھ ... Read More »

“سیاسی جماعتوں میں جمہوریت کا فقدان”

نفیر قلممحمد راحیل معاویہ ملک عزیز پاکستاب کا پورا نام اسلامی جمہوریہ پاکستان ہے. اسلام اس کے دستور کی اساس جبکہ جمہوریت طریقہ کار ہے. پاکستان کی تقریبا تمام سیاسی جماعتیں ملک میں جمہوریت کے فروغ کا نعرہ بلند کرتی ہیں. ہر سیاسی جماعت خود کو سب سے بڑی جمہوریت پسند جماعت کہتی ہے. خود انہی سیاسی جماعتوں میں جمہوریت ... Read More »

”نہایت اس کی حسیں ؓہے ابتدااسمائیلؑ “

بسم اللہ الرحمن الرحیم(عاشورہ محرم کے حوالے سے خصوصی تحریر)ڈاکٹر ساجد خاکوانی(اسلام آباد،پاکستان)drsajidkhakwani@gmail.comبعض تاریخی واقعات صدیاں گزرجانے کے بعد بھی ایک گنجلک راز کی حیثیت رکھتے ہیں۔اللہ تعالی ان رازوں سے کب پردہ اٹھائے گا کچھ معلوم نہیں۔واقعہ کربلا بھی شایدان رازوں میں سے ایک راز ہے۔نواسہ رسول ﷺکا اپنے مقدس خانوادہ سمیت تاریخ کی مختصرترین مدت میں کنارفرات تپش ... Read More »

نواسہ رسول کاانکار

بسم اللہ الرحمن الرحیم عاشورہ محرم کے حوالے سے خصوصی تحریر ڈاکٹر ساجدخاکوانی(اسلام آباد،پاکستان drsajidkhakwani@gmail.com فرعون کے دربار میں جب حضرت موسی علیہ السلام نے دین اسلام کا جھنڈا بلندکرناچاہا تو فرعون چینخ پڑا  وَ لَقَدْ اَرَیْنٰہُ اٰیٰتِنَا کُلَّہَا فَکَذَّبَ وَ اَبٰی(۰۲:۶۵) قَالَ اَجَءْتَنَا لِتُخْرِجَنَا مِنْ اَرْضِنَا بِسِحْرِکَ یٰمُوْسٰی(۰۲:۷۵) ترجمہ:”ہم نے فرعون کواپنی سب نشانیاں دکھائیں مگروہ جھٹلائے چلاگیااور نہ ... Read More »