شاعری

“علم و امن کی بستی ناروول”

نفیر قلم محمد راحیل معاویہ پنجاب کے شمال مشرق میں دریائے راوی کے کنارے واقع تاریخی اور خوبصورت “نارووال” کو ضلع بنے 30 سال ہوگئے. بدوملہی کے رہائشی چوہدری نصیر احمد عتیق ملہی نے اپنے دیگر ساتھیوں کے ساتھ نارووال کو ضلع بنانے کی تحریک شروع کی. 15 سال کی جہد مسلسل کے بعد وہ جولائی 1991 میں نارووال کو ... Read More »

“بلدیاتی اداروں کی بحالی معمہ بن گئی”

نفیر قلممحمد راحیل معاویہ یہ سنسی خیز کہانی 4 مئی 2019 سے شروع ہوتی ہے جب نئی منتخب پی ٹی آئی کی پنجاب حکومت نے 2015 کے اواخر میں منتخب ہونے والے بلدیاتی نمائندوں اور 2013 کے بلدیاتی ایکٹ کو معطل کرکے نیا بلدیاتی ایکٹ نافذ کردیا.نئے بلدیاتی ایکٹ میں ضلع کونسل کو ختم کرکے تحصیل کونسلز جبکہ یونین کونسلز ... Read More »

صلح حدیبیہ، ریاست مدینہ طیبہ کی سیاسی فتح

بسم اللہ الرحمن الرحیم(یکم ذو ا لقعدہ،صلح نامہ حدیبیہ کی تاریخ انعقاد پر خصوصی تحریر)ڈاکٹر ساجد خاکوانی(قلم کاروان،اسلام آباد)drsajidkhakwani@gmail.comہجرت کے پانچویں سال غزوہ خندق کے موقع پر محسن انسانیت ﷺ نے پیشین گوئی فرمادی تھی کہ ”اب قریش تم پر چڑھائی نہیں کرسکیں گے“۔چنانچہ چھ ہجری میں آپ ﷺ نے ایک بار فجرکی نمازکے بعد مسلمانوں کو بتایا میں نے ... Read More »

Islamic Concept of Sexual Morality

By: Dr. Maqsood JafriThe recent statement of Malala Yousuf Zai that a couple can live together with our wedlock has created much hue and cry in Pakistan. Like a squall this statement has invited a squabble and spur in the religious circles. The liberals have welcomed it while the religious minded people have strongly condemned it. Where the truth lies? ... Read More »

🌹🌿🌺🍃💐🌷🍀السلا م علیکممشکل میں دلاسہ دینے والا کوئی اجنبی ھی کیوں نہ ھو دل میں اتر جاتا ھے‎ ‌‏ جبکہ کنارہ کر لینے والا کوئی اپنا ھی کیوں نہ ھو دل سے اتر جاتا ہے. رب فضل اور ہدایت کے ساتھ سمجھ اور عمل کی توفیق عطا فرماےآمینصبح بخیر Read More »

“معاشرتی اقدار زبوں حالی کا شکار”

نفیر قلممحمد راحیل معاویہ قوموں کے بننے سنورنے اور زبوں حالی میں بنیادی کردار ان کے اخلاقی اقدار کا ہوتا ہے. اچھے معاشرتی اقدار کی مالک قومیں رہتی دنیا تک یاد رکھی جاتی ہیں. کسی قوم کو ترقی سے تنزلی کی جانب اور تنزلی سے ترقی کی جانب گامزن کرنے میں اخلاقی اقدار میں بہتری اور بدتری بنیادی طور پر ... Read More »

گناہ جاریہ

تحریر حمیدالدین سولنگیکہاوت مشہور ہے کہ جب کسی کامیاب انسان کو تباہ کرنا ہوتا تو اس کو نشے کی لت لگا دی جاتی اسے بے حیائی میں دھکیل دیا جاتا تھا اسے شراب و کباب کی محفلوں میں درگور کر دیا جاتا وہ خود بخود تباہ و برباد ہو جاتا اس طرح اگر کوئی ملک ترقی کی راہ پر گامزن ... Read More »

اسرائیل سے یہودیوں کا کثرت انخلاء

بسم اللہ الرحمن الرحیمڈاکٹر ساجد خاکوانی(قلم کاروان،اسلام آباد)drsajidkhakwani@gmail.comتاریخ کا پہیہ جب الٹا چلانے کی کوشش کی جائے تواس کے بڑے بھیانک نتائج برآمد ہوتے ہیں۔تاریخ شاہد ہے کہ قدرت اپنے انتظام سے اس دنیاکوچلاتی ہے۔اس انتظام میں قدرت والے نے انسان کی حدود کار کو متعین کر چھوڑا ہے،لیکن جب حضرت انسان اپنی مصنوعی کاوشوں سے مخلوق کی بجائے خالق ... Read More »

یومِ مادر پہ کہی گئی ایک نظم

ماں❤️❤️❤️❤️❤️❤️ہر آن ہیں قدموں تلے جنت کے نظارےاے ماں تری آغوش میں خوش رنگ ستارے دنیا کی سبھی رونقیں ہیں تیرے ہی دم سےبن تیرے کہیں پل بھی کوئی کیسے گزارے جینے کا سلیقہ دے تدبر کی خبر بھیماں سوچ کے دھاروں کو تفکر سے نکھارے اوروں کی نظر میں کوئی اچھا ہے برا ہےپر ماں کی نگاہوں میں ہیں ... Read More »

بامقصود شاعری

ڈاکٹر علی بیاتشعبه اردو، یونیورسٹی آف تہران، ایرانجناب ڈاکٹر مقصود جعفری کی اُردو شاعر ی کا مطالعہ کریں تو یہ بات واضح ہو کر سامنے آ جاتی ہے کہ وہ بہ یک وقت غزل کی کلاسیکی اور جدید روایت کے شاعر ہیں۔ ان کی غزلوں کا مزاج کہیں کلاسیکل غزل کے لب و لہجے کی نشاند ہی کرتا ہے او ... Read More »