شاعری

محمد مرسی شہید اور این آراو کے متلاشی

ڈی بریفنگ/شمشاد مانگٹ مصر کے شہید صدر محمد مرسی نے پوری دنیا کے سیاستدانوں کیلئے ایک مثال قائم کردی ہے ۔ محمد مرسی خاص طور پر اسلامی ممالک کے سربراہان کیلئے ایک پیغام اور نوشتہ دیوار ہے اگر کوئی اسے پڑھنا چاہے اور پھر سبق بھی حاصل کرنا چاہے ۔3جولائی2013ء کو مصر کی فوج نے انکا تختہ الٹنے سے پہلے ... Read More »

معاشی عدم استحکام! سخت فیصلے ضروری

تحریر:۔ ملک شفقت اللہ ڈالر بہت سے ممالک کی زر مبادلہ کی کرنسی ہے، جن میں امریکہ بھی شامل ہے۔اس وقت امریکی ڈالر کی قیمت ڈیڑھ سو سے زائد پاکستانی روپے ہو چکی ہے۔ جن ممالک کی کرنسی ڈالر کے ساتھ وابستہ ہوتی ہے اور وہ ڈالر کو معیاری سکہ فرض کر کے بین الاقوامی تجارت کرتے ہیں انہیں ڈالری ... Read More »

شخصیت پرستی۔۔۔ایک بھیا نک بیماری ہے

تحریر:۔ ملک شفقت اللہ ہم اللہ وحدہٗ لا شریک پر ایمان رکھنے والے، نبی کریم ﷺ کے امتیوں نے بڑی بھیانک کمزوری پال لی ہے۔ ہم شخصیات کی محبت اور عقیدت میں پرستش کی حد تک آگے چلے جاتے ہیں ہمیں محبت کا سلیقہ ہی نہیں ،ہم نہیں سمجھتے کہ ہر انسان میں کمزوریاں اور خامیاں ہوتیں ہیں اس کے ... Read More »

Pakistan’s popularity in Kashmir

Written by M Rashid Tabassum Rashid.vu@gmail.com Kashmiris love Pakistan and hate India. Their expression of love for Pakistan and hate for India is increasing day by day. They declare their emotions at every event, festival and incident. They enjoy every festival with Pakistan. This year, Kashmiris celebrated Eid-ul-Fitr with Pakistan. They also celebrate on 14 August Pakistan Independence Day. They ... Read More »

*اماں مجھے نصیحت کیجیے

*ShortCut* to *Success*. *ڈاکٹر محمد اعظم رضا تبسم* کی کتاب *کامیاب زندگی کے راز* سے انتخاب ۔ * *یوں تو آپ نے بچپن سے اب تک لفظ نصیحت اور بہت سی نصیحتیں سنی ہوں گی* جن پر عمل کیا ان سے کامیابی پاٸی دراصل *نصیحت لفظ عربی زبان* کا ہے جو نصح سے بنا لفظ ہے اور اس کے معنی ... Read More »

جمہوریت کے لبادے میں “نوائے قیصری “

تحریر ۔ راؤ عمران سلیمان۔ تین بار حکومتیں بنانے کے باوجودمیاں نواز شریف صاحب کو اب یہ بات مان لینی چاہیے کہ ان میں انتظامی صلاحیتوں کی بہت کمی ہے اس لیے وہ کسی ایک دور میں بھی اپنی حکومت کو عمدہ انداز میں منعظم نہ کرسکے ہیں ۔تین دہائیوں سے اس ملک پر اپناراج پاٹ قائم کرنے والے شریف ... Read More »

“وہ ” ہے

اسی جنگل کے بیچوں بیچ وہ چڑیا ایک کمزور سی ٹہنی پر بیٹھی تھی ۔وہ ظلم کا شکار مظلومیت کی مکمل تصویر تھی۔ اس نے آنکھ اٹھا کے دیکھا اس کے چاروں جانب گدھ بیٹھے تھے ۔سرخ سرخ آنکھیں لیے اسے گھور رہے تھے۔ ان سب کے چہروں پر ایک مکارانہ مسکراہٹ رقصاں تھی ۔ سبھی کی نگاہیں اس کمزور ... Read More »

کٹہرہ

کالم نویس؛ طیبہ عنصر مغل راولپنڈی جیئے جناب ہم کٹہرے سمیت آپ کے سامنے حاضر  ہیں وہ لوگ جو یہ سمجھے بیٹھے تھے کہ نیا سال ان کے لئے بالکل ہی کچھ نیا لا رہا  ہے تو امید کامل ہے کہ ان کی یہ خوش فہمی اب تک ہوا ہو چکی ہو گی ۔ہندسہ بدلنے کے علاوہ سب کچھ وہی ... Read More »

ستر سالہ جدوجہد اور آغاز سفر

تحریر: شیخ خالد زاہد ہم نے خود کو ہمیشہ سے غیر سیاسی رکھنے کی بھرپور کوشش کی ہے اور اس کوشش میں بہت کچھ لکھنے کیلئے ہونے کہ باوجود اپنی باگیں کھینچ کر رکھیں ہیں، لیکن صد افسوس کہ اس ملک کے کسی بھی شہر کے کسی بھی علاقے کی کسی بھی گلی کے کونے پر جا کھڑے ہوں وہاں ... Read More »

کیا نائی کا بیٹا چوہدری بن سکتا ہے؟

 تحریر:۔ شفقت اللہ ہمارے ہاں چوہدری ایک اصطلاح ہے جو کہ کچھ یوں بیان کی جا سکتی ہے کہ چوہدری اس شخص کو مانا جاتا ہے جو مالدار ہوتا ہے اس کے لوگ اور غنڈا مافیا سب کو ڈرا کے رکھتے ہیں وہ جو فیصلہ کر دے یا تو اسے ماننا پڑتا نہیں تو اس کے عتاب کا سامانا کرنا ... Read More »