شاعری

پاو بھر گوشت اور ٹھنڈا پانی

تحریر: ڈاکٹر شکیل کاسیرویتین ماہ گاوں میں گزارنے کے بعد جب واپس گھر لوٹا تو یکم آتے ہی گھر والی نے سودا سلف کی رٹ لگا دی کے لانا ہے، میں آج کل سستی کا بہت زیادہ شکار ہوں اور میری کوشش ہوتی ہے کہ وہ بڑے بیٹے کے ساتھ چلی جاے لیکن وہ کہتی ہے کہ اس کے ساتھ ... Read More »

“سیاسی جماعتوں میں جمہوریت کا فقدان”

نفیر قلممحمد راحیل معاویہ ملک عزیز پاکستاب کا پورا نام اسلامی جمہوریہ پاکستان ہے. اسلام اس کے دستور کی اساس جبکہ جمہوریت طریقہ کار ہے. پاکستان کی تقریبا تمام سیاسی جماعتیں ملک میں جمہوریت کے فروغ کا نعرہ بلند کرتی ہیں. ہر سیاسی جماعت خود کو سب سے بڑی جمہوریت پسند جماعت کہتی ہے. خود انہی سیاسی جماعتوں میں جمہوریت ... Read More »

”نہایت اس کی حسیں ؓہے ابتدااسمائیلؑ “

بسم اللہ الرحمن الرحیم(عاشورہ محرم کے حوالے سے خصوصی تحریر)ڈاکٹر ساجد خاکوانی(اسلام آباد،پاکستان)drsajidkhakwani@gmail.comبعض تاریخی واقعات صدیاں گزرجانے کے بعد بھی ایک گنجلک راز کی حیثیت رکھتے ہیں۔اللہ تعالی ان رازوں سے کب پردہ اٹھائے گا کچھ معلوم نہیں۔واقعہ کربلا بھی شایدان رازوں میں سے ایک راز ہے۔نواسہ رسول ﷺکا اپنے مقدس خانوادہ سمیت تاریخ کی مختصرترین مدت میں کنارفرات تپش ... Read More »

نواسہ رسول کاانکار

بسم اللہ الرحمن الرحیم عاشورہ محرم کے حوالے سے خصوصی تحریر ڈاکٹر ساجدخاکوانی(اسلام آباد،پاکستان drsajidkhakwani@gmail.com فرعون کے دربار میں جب حضرت موسی علیہ السلام نے دین اسلام کا جھنڈا بلندکرناچاہا تو فرعون چینخ پڑا  وَ لَقَدْ اَرَیْنٰہُ اٰیٰتِنَا کُلَّہَا فَکَذَّبَ وَ اَبٰی(۰۲:۶۵) قَالَ اَجَءْتَنَا لِتُخْرِجَنَا مِنْ اَرْضِنَا بِسِحْرِکَ یٰمُوْسٰی(۰۲:۷۵) ترجمہ:”ہم نے فرعون کواپنی سب نشانیاں دکھائیں مگروہ جھٹلائے چلاگیااور نہ ... Read More »

اسلام کاتصور شہادت

بسم اللہ الرحمن الرحیم(محرم الحرام کے موقع پر خصوصی تحریر)ڈاکٹر ساجد خاکوانی(اسلام آباد،پاکستان)drsajidkhakwani@gmail.comقرآن مجید نے شہدا کے بارے میں فرمایاکہ انہیں مردہ مت کہووہ زندہ ہیں اور اللہ تعالی کے ہاں سے انہیں رزق بھی فراہم کیاجاتاہے۔اسی بنیاد پر مسلمانوں کے ہاں شہادت کا مقام حاصل کرناایک بہت بڑی سعادت سمجھاجاتاہے۔مقام شہادت کی اہمیت کااندازہ اس بات سے بھی لگایاجاسکتاہے ... Read More »

الگ وطن کا مطالبہ

تحریر:حافظ امیر حمزہ سانگلویانگریز حکمرانوں نے قریباً سو سال تک ہندوستان کے باشندوں کو غلامی کی زنجیروں میں جکڑے رکھا ہے۔ پورے برصغیر پرحکومت کر کے اپنے قوانین کو نافذ العمل کیا اور ان پر اپنا راج جمالیا۔ویسے تو اب بھی ملک پاکستان میں انہی کے بنائے ہوئے اکثر قوانین چل رہے ہیں……کہتے ہیں کہ وہ دور غلامی کا بدترین ... Read More »

مادر ملت؛ محترمہ فاطمہ جناح

بسم الله الرحمن الرحیم(31جولائی،یوم پیدائش )ڈاکٹر ساجد خاکوانی(اسلام آباد،پاکستان)drsajidkhakwani@gmail.comکل آسمانی کتب میں الله تعالی کی کوئی مثال موجود نہیں ہے،الله تعالی نے کہیں یہ نہیں کہاکہ میں فلاں پہلوان سے زیادهطاقتورہوں یا فلاں امیرآدمی سے اتنے گنازیادخزانوں کامالک ہوں یافلاں بادشاه سے بھی زیاده بڑے اقتدارکامالک ہوں یا فلاں اورفلاں اہل دانش سے اتنے گنازیاده عقل و فہم رکھتاہوں لیکن ... Read More »

“علم و امن کی بستی ناروول”

نفیر قلم محمد راحیل معاویہ پنجاب کے شمال مشرق میں دریائے راوی کے کنارے واقع تاریخی اور خوبصورت “نارووال” کو ضلع بنے 30 سال ہوگئے. بدوملہی کے رہائشی چوہدری نصیر احمد عتیق ملہی نے اپنے دیگر ساتھیوں کے ساتھ نارووال کو ضلع بنانے کی تحریک شروع کی. 15 سال کی جہد مسلسل کے بعد وہ جولائی 1991 میں نارووال کو ... Read More »

“معصوم کتا ، چالاک لکڑ بگھے اور گھر توڑو بل “

(حسین اصغر)پاکستان اس وقت جنگل کا منظر پیش کر رہا ہے ُجہاں حکمران (عمران نیازی ) چلاک لکڑ بگھے اور اپوزیشن (نواز ، زرداری)معصوم کتے کا کردار ادا کر رہی ہے ۔ کچھ دن پہلے لکڑ بگھوں کے سردار عمران نیازی نے معصوم کتوں نواز اور زرداری کے ساتھ مل کر مکمل یکجہتی کے ساتھ “گھریلو تشدد بل کے نام ... Read More »

“بلدیاتی اداروں کی بحالی معمہ بن گئی”

نفیر قلممحمد راحیل معاویہ یہ سنسی خیز کہانی 4 مئی 2019 سے شروع ہوتی ہے جب نئی منتخب پی ٹی آئی کی پنجاب حکومت نے 2015 کے اواخر میں منتخب ہونے والے بلدیاتی نمائندوں اور 2013 کے بلدیاتی ایکٹ کو معطل کرکے نیا بلدیاتی ایکٹ نافذ کردیا.نئے بلدیاتی ایکٹ میں ضلع کونسل کو ختم کرکے تحصیل کونسلز جبکہ یونین کونسلز ... Read More »