شاعری

*اغلط*

اَغْلَط {اَغ + لَط} (عربی) غ ل ط، غَلَط، اَغْلَط عربی زبان میں ثلاثی مجرد کے باب سے مشتق اسم صفت ہے۔ اردو میں اصل معنی و ساخت کے ساتھ بطور صفت استعمال ہوتا ہے، سب سے پہلے 1805ء کو “آرائش محفل” میں مستعمل ملتا ہے۔ صفت ذاتی *معانی* بہت غلط، سب سے زیادہ غلط۔ “ازبس کہ وہ کاتبوں کے ... Read More »

*کَٹا پَھٹا پَاکِستان*

اس لئے *ایٹمی طاقت* بنا کہ، لوگ اپنے گھروں کا سامان دفتروں میں لے آئے تھے، *اور آج!* *ایٹمی طاقت پاکستان* اِس لئے کَٹ پَھٹ رہا ہے کہ لوگ دفتروں کا سامان اپنے گھر لے جا رہے ہیں *پروفیسر ساجِد رشید گُجّر* Read More »

فوائد اور نقصانات

تحریرـ:حافظ امیر حمزہ سانگلہ ہل دنیا میں جس چیز کو بھی اللہ تعالیٰ نے وجود بخشا ہے، وہ سب چیزیں حضرت انسان کے لیے ہیںاور اگر ہم اللہ تعالیٰ کی اپنے بندوں کے لیے پیدا کی گئی چیزوں کو احاطہ تحریر میں لانا چاہیں تویہ ناممکن بلکہ حضرت انسان کے بس کی بات نہیں ہے کیونکہ قر آن مجیدمیںباری تعالیٰ ... Read More »

*اپنی غفلت کی يہی حالت اگر قائم رہی،*

*اپنی غفلت کی يہی حالت اگر قائم رہی،* *آئيں گے غسال کابل سے، کفن جاپان سے* *مفہوم* ہمیں اپنے تہذیبی اور علمی حالات پر توجہ دینے کی ضرورت ہے، اگر ہماری غفلت کی یہی حالت رہی تو کچھ عجب نہیں کہ مُردوں کو غسل دینے والے کابل سے آئیں گے، اور کفن جاپان سے منگوایا جائے گا۔ *عَلامَہ مُحَمَّد اِقبَالؒ* ... Read More »

*چَندَہ*

چَندَہ یہ فارسی زُبان کا لفظ ہے، جو کہ فارسی لفظ *چَند* سے نکلا ہے، *چند کے معنی* کچھ، قلیل، محدود، کس قدر۔ *چَندَہ کے لفظی معنی* کچھ پیسے، قلیل رقم *چَندہ کی تعریف* وہ روپیہ جو مختلف آدمیوں سے لے کر کسی کام کے لۓ جمع کیا جائے، اخبار یا رسالہ کی ماہانہ یا سالانہ قیمت۔ *ڈاکٹر فریدالدین شہاب* Read More »

یہ کس کی حکومت ہے ؟

ڈی بریفنگ/ شمشاد مانگٹ پاکستان میں آئین کی رو سے اس وقت عوام کی حکومت ہے ۔ جمہوریت پارلیمانی ہو یا پھر صدارتی شکل میں ہو لیکن اس کا مرکزی کردار عوام ہی ہوتے ہیں اور جمہوریت کے ذریعے عوامی حقوق کے تحفظ کی ضمانت دی جاتی ہے اور بظاہر جمہوریت کا تصور ایک فلاحی ریاست کے تصور کو اجاگر ... Read More »

“شبِ برات، برکتوں اور رحمتوں کی رات

محمدعاصم فاروقی/حیدرآباد شب برات شعبان کی “پندرہویں تاریخ” کی رات کو کہا جاتا ہے، جو چودہ شعبان کو سورج غروب ہونے سے شروع ہوتی ہے اور پندرہویں شعبان کی صبح صادق تک رہتی ہے۔ یہ ایک معظم اور بابرکت رات ہے، اس میں عبادت کرنے والوں کے لیے بے حد اجر و ثواب رکھاگیا ہے۔ اس رات کو “لیلۃ المبارک”(بابرکت ... Read More »

*روشن اس ضَو سے اگر ظُلمتِ کردار نہ ہو،*

*روشن اس ضَو سے اگر ظُلمتِ کردار نہ ہو،* *خود مسلماں سے ہے پوشیدہ مسلماں کا مقام،* *فرہنگ* ضو = روشنی ظلمتِ کردار = کردار کی تاریکی *مفہوم* اس (توحید کی) روشنی سے اگر بداعمالی کی تاریکی دور نہ ہو تو خود مسلمان سے، مسلمان کا مقام پوشیدہ رہے گا۔ جب تک توحید اس کے اعمال کا لازمی جزو نہ ... Read More »

ترا پیغام

سمجھ میں یوں ترا پیغام آ بھی جاتا ہے مگر نگاہ میں انجام آبھی جاتا ہے۔ یہ سچ ہے سچ کو زمانے میں کبھی آنچ نہیں کبھی کبھی مگر الزام آ بھی جاتا ہے۔ کبھی دوایٸں مرض کو بڑھا بھی دیتی ہیں کبھی دعاٶں سے آرام آ بھی جاتا ہے۔ سفر میں حسن طلب جس کا زاد راہ نہ ہو ... Read More »

پاکستانی معیشت پر آسیب کا سایہ۔۔۔۔ عالمی اداروں کی رپورٹ۔۔۔حقائق کیا ہیں

صاحبزادہ میاں محمد اشرف عاصمی پاکستان میں معاشی سرگرمیوں میں اِس وقت آسیب کا سایا ہے اِس آسیب زدہ معیشت کو نام نہاد جمہوریت اور ڈکٹیٹرشپ نے خوب نقصان پہنچا یا ہے۔ اِس وقت حالت یہ ہے کہ وطن عزیز کی معیشت کا دھڑن تختہ ہوا ہو اہے۔پاکستان میں سرمایہ کاری نہ ہے۔ حکومت پوری دُنیا میں کشکول لے کر ... Read More »