شاعری

ریاض معاہدہ،دہشت گردی کے خلاف مثبت پیشرفت

مہر اقبال انجم یمن کی آئینی حکومت اور جنوبی یمن کی علیحدگی پسند عبوری کونسل کے درمیان ریاض میں سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان، ابوظبی کے ولی عہد شیخ محمد بن زاید اور یمنی صدر عبدربہ منصور ہادی کی موجودگی میں معاہدے پر دستخط ہو گئے ہیں۔ سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان نے تقریب سے خطاب ... Read More »

پلان اے کے بعدپلان بی کاآغاز

مولانامحمدجہان یعقوب جمعیت علما ئے اسلام(ف)کے سربراہ مولانا فضل الرحمن نے حکومت کے خلاف نئے محاذ کا اعلان کردیا،انھوں نے کہا کہ ملک بھر میں دھرنے ہوں گے،پلان بی کے تحت صوبوں اور اضلاع کو ملانے والی شاہراہیں بند کی جائیں گی،اسلام آباد کے پشاور موڑ پر دھرنے کے شرکا سے خطاب میں مولانا فضل الرحمن نے آزادی مارچ کادھرنا ... Read More »

بابری مسجد کے فیصلہ پر ہندوستانی مسلمانوں کا صبر

مذہب اسلام ہمیشہ امن وامان قائم رکھنے کی تعلیمات دیتا ہے ہندوستان کے موجودہ حالات میں اللہ تعالیٰ سے تعلق مضبوط کرکے تعلیمی اداروں کے قیام پر خصوصی توجہ دی جائے ڈاکٹر محمد نجیب قاسمی سنبھلی (www.najeebqasmi.com) بابری مسجد کی شہادت کے ۷۲ سال بعد بابری مسجد کے قضیہ سے متعلق ۱۱ ربیع الاول ۱۴۴۱ھ مطابق ۹ دسمبر ۹۱۰۲ء صبح ... Read More »

مرے ملک کی سیا ست کا احوال۔۔۔۔۔۔۔

صاحبزادہ میاں محمد اشرف عاصمی ایڈووکیٹ عمران خان کی حکومت کے تیور اب مکمل طور پر عیاں ہوچکے ہیں نہ تو حکومت کے پاس کوئی ویژن ہے اور نہ ہی اچھی ٹیم۔ عمران خان نے گزشتہ چار دہائیوں سے قائم” اسٹیٹس کو ” توڑنے کے لیے دو دہائیوں تک سخت محنت کی اور یوں قوم کو نئی اُمنگ کا حامل ... Read More »

کرتار پور راہداری کا افتتاح، اورینٹل کالج کا سیمینار

تحریر:۔ ملک شفقت اللہ کرتار پور راہداری منصوبے کا افتتاح ہو چکا ہے۔ سکھوں کو ان کے داتا تک رسائی کا موقع میسر آ چکا ہے۔ عمران خان نے ابھی تک حکومت نہیں سنبھالی تھی کہ کرتار پور بارڈر کھولنے کا فیصلہ کرچکا تھا۔ نوجوت سنگھ سدھو ان کے اچھے دوست ہیں ساتھ ہی انہوں نے عمران خان سے یہ ... Read More »

سیاحت میں بھی سعودی عرب کا شاندار فیصلہ

تحریر:مہر اقبال انجم سیاحت کسی بھی ملک کی معیشت کے لئے اہم ترین کردار ادا کرتی ہے، پاکستان کے وزیراعظم عمران خان پاکستان کے سیاحتی مقامات کو کھولنے کے لئے متحرک ہیں،وہ متعدد بار کہہ چکے ہیں کہ پاکستان میں ایسے خوبصورت مقامات موجود ہیں جو دنیا بھر میں کہیں نہیں، پاکستان میں سیاح آئیں گے تو معیشت مضبوط ہو ... Read More »

محبت ایک دن کی

تحریر:حافظ امیرحمزہ سانگلوی اسلامی سال کا تیسرا مہینہ ”ربیع الاوّل“جو کہ اپنے اختتام کی طرف رواں دواں ہے، اس مہینے میں ہر ایک مسلمان کا دل اس عظیم الشان ہستی،جس کا پوری کائنات میں کوئی ثانی نہیں، جس کی سیرت اور صورت کا کوئی کوشش کر کے مقابلہ کرنا چاہے تو بدبخت،بدنصیب ناکام و نامراد اور لعنت کا مستحق ٹھہرے ... Read More »

“وقت کی فصیل”

شاکرخان سے ادھر بھاری بھرکم بھالے اٹھائے چوبدار مجھے گھور رہے تھے ۔۔۔ میں نے پوچھا کہ خانقاہ سراجیہ کو جانے والا رستہ یہی ہے ؟ مجھ سے “رومنی” نے مسکرا کر پوچھا ۔۔۔ “حامد سراج” والی خانقاہ سراجیہ ؟ اثبات میں سر ہلتا دیکھ کر اس نے اپنے پیروں کی جانب دیکھا ۔۔۔ پھر دور سے نظر آتے تین ... Read More »

کاشانہ اورنشانہ

11نومبر2019ء ہمارے ہاں ایک دوسرے کیلئے راہیں ہموار اورآسانیاں تقسیم کرنے سے زیادہ دوسروں کابنابنایاکام بگاڑنے اوردوسروں کی زندگی دشواربلکہ ابتربنانے کارواج ہے۔اگرکوئی گرجائے تولوگ اسے اٹھانے کی بجائے اس پرہنسنا پسندکر تے ہیں۔اگرکسی سے کوئی غلطی سرزدہوجائے تواس کی سرزنش سمجھ آتی ہے مگر اچھاکام کرنیوالے کی بازپرس ناقابل فہم اورناقابل برداشت ہے۔ ہم اپنے معاشرے کی کامیاب شخصیات ... Read More »

انا مارچ کی بھینٹ چڑھتا کشمیر

(شےخ خالد زاہد) آج ہم سینسر ز کہ دور میں زندہ ہیں ، کہیں جائیں تو حفاظتی دروازوں سے گزرتے ہیں ،بغیر دربانوں کہ دروازے خودبخود سینسرز کی مدد سے کھل جاتے ہیں ،سینسرز کی بدولت برقی قمقمے کم روشنی ہونے کی صورت میں خودبخود جل جاتے ہیں اور ایسے بہت سارے نظام و آلات انہیں سینسرز کی مدد سے ... Read More »