شاعری

نعت رسول مقبول ﷺ

طاہر خان خلش۔۔۔ میں ٹوٹا ستارہ ، میں بے بس تمھارا مجھے آکے جوڑو ، تمھیں ہو سہارا لگن مجھ میں تیری، تصور بھی تیرا مجھے آکے دیکھو، سکون دو خدارا مسافر ہوں تیرا ،سفر بھی ہے تو ہی تو منزل ہے میری ، تو ہی ہے کنارا تو راسخ ہے دل پہ ،تو ہی جسم وجاں ہے تری ذات، ... Read More »

کیا حکومت حمائتیوں کے رحم و کرم پر ہے؟

(شیخ خالد زاہد) پچھلی تین دھائیوں سے وفاق میں مخلوط حکومتوں کا دور دورہ رہا ہے سوائے ایک دفعہ کہ جب ۷۹۹۱ کے انتخابات میں پاکستان مسلم لیگ (ن) نے میاں نواز شریف کی قیادت میں بھرپور کامیابی حاصل کی تھی اور یہ واحد موقع تھا کہ انہیں وفاق میں اپنی حکومت بنانے کیلئے کسی سے الحاق کرنے کی ضرورت نہیں تھی ... Read More »

مادراں را اسوہ کامل بتول

تحریر: ایس ایم شاہ نور کی خاصیت یہ ہوتی ہے کہ خود بھی روشن ہوتا ہے اور دوسروں کو بھی روشنی فراہم کرتا ہے۔ حضرت زہرا ؑ بھی وہ نور ہیں کہ جو رہتی دنیا تک کی صنف نسوان کے لیے علمی اور عملی نمونوں کی صورت میں وہ روشنی چھوڑ گئیں کہ جس کی چمک میں آئے روز اضافہ ... Read More »

شدت پسند بی جے پی بھارت کو لے ڈوبے گی

آرزوئے سحر تحریر: انشال راؤ راشٹریہ سویم سیوک سنگھ کی سوچ و فکر، مقاصد و عزائم، اس کے لٹریچر اور کارگزاریوں سے واضح ہے، اس گروہ کی سرگرمیاں بھی کسی سے ڈھکی چھپی نہیں، آر ایس ایس اپنی پرتشدد کاروائیوں کی بنا پر بھارتی سرکار کی جانب سے متعدد بار زیر پابندی رہ چکی ہے، گاندھی جی کے قاتل ناتھو ... Read More »

ایک ڈرامہ ہے۔۔ ڈرامہ

تحریر عبدالوارث ساجد انسان کی زندگی فلم ڈرامہ نہیں، اور ہمارا ماحول ایسا بن گیا ہے کہ ہم زندگی کو فلم ڈرامے سے بڑھ کر کچھ سمجھتے ہی نہیں۔ انسان کی پیدائش کا مقصد کیا تھا اس دنیا میں اسے بھیجا کیوں؟ شریعت کے احکام کس لیے قرآن کی راہنمائی کیوں؟ اور انبیاء کرام کی قوموں میں آمد کس لیے ... Read More »

مسئلہ کشمیر پر بھارتی ہٹ دھرمی اور عالمی غیرسنجیدگی

آرزوئے سحر تحریر: انشال راؤ جموں و کشمیر صدیوں سے مسلم اکثریتی خطہ ہے برطانوی استعمار نے 1846 میں 75 لاکھ نانک شاہی روپے کے عیوض گلاب سنگھ ڈوگرا کو فروخت کردیا جس کے بعد سے گلاب سنگھ مہاراجہ گلاب سنگھ کہلوانے لگا لیکن کشمیریوں نے شروع سے ہی برطانوی استعمار کے اس فیصلے کو قبول نہ کیا اور آزادی ... Read More »

کشمیری 2020میں بھی آزادی کے منتظر

تحریر:مہر اقبال انجم سابق بھارتی آرمی چیف،موجودہ چیف آف ڈیفنس سٹاف جنرل بپن راوت نے ایک تقریب میں مودی حکومت پر زور دیا تھا کہ وہ کشمیریوں خاص طورپر بچوں میں نام نہاد انتہاپسندی کے رحجانات کو ختم کرنے کیلئے عقوبت خانے قائم کرے۔بپن راوت کی طرف سے کشمیری نوجوانوں کے ذہن بدلنے کے لیے ڈی ریڈیکلائزیشن کیمپ قائم کرنے ... Read More »

غور و فکر کیجئے”

تحریر :عبدالفتاح لفظ غور و فکر ہے تو بہت سادہ سا؛ لیکن اس پر عمل کرنے سے یہ بہت کچھ سمجھا دیتا ہے، اگر ماضی میں جھانکنا ہو تو غور فکر کیجیے کہ آپ کا ماضی کیسے گزرا ہے؟ کہاں گزرا ہے؟ اچھا گزرا ہے یا برا. اب یہ اچھا اور برا دو اعتبار سے ہوسکتا ہے: نمبر ایک دین ... Read More »

قلم کے پاسبان

تحریر: مدثر سبحانی سرور علم ہے کیف شراب سے بہتر کوئی رفیق نہیں ہے کتاب سے بہتر کتاب ایسی شمع ہے جو ہر آن فروزاں رہتی ہے، کتاب میں ترقی کے راز پنہاں ہیں،کتاب ہمیشہ نئے خیالات سے روشناس کرواتی ہے،انسان کو لاشعور سے شعور کی طرف لاتی ہے۔ کتابوں سے ہی عالمگیر انسانیت، اخوت، بھائی چارہ اور فلاح و ... Read More »

گیند بلا ،امن کا ہل

(شیخ خالد زاہد) ہمارے ادارے خصوصی طور پر قانون نافذ کرنے والوں کی جانی و مالی قربانیوں کی بدولت ملک میں کسی حد تک استحکام دیکھائی دے رہا ہے، جس کا منہ بولتا ثبوت دنیا کہ ان ممالک سے روابط جوکہ ایک زمانے سے کسی راز سے زیادہ نہیں دیکھائی دیتے تھے اب باقاعدہ بلمشافہ ملاقاتوں میں تبدیل ہورہے ہیں ... Read More »