اورنج لائن میٹرو ٹرین ۔عوام کیلئے ایک اور تحفہ

(تحریر۔محسن علی ساجد) میٹرو بس کی کامیابی کے بعد عوام کیلئے اورنج لائن میٹرو ٹرین منصوبہ ایک عظیم تحفہ ہے ،اِس میں کوئی شک نہیں کہ موجودہ جمہوری حکومت مسلم لیگ ن نے جتنے بھی منصوبوں کا آغاز کیا،اُن کی مدت تکمیل کو بھی یقینی بنایا۔اورنج لائن میٹرو ٹرین منصوبہ بھی وزیر اعلیٰ پنجاب محمد شہباز شریف اور پاکستان کے ... Read More »

قدرتی آفات اور ہمارے اعمال

تحریر۔روفان خان صحابہ کرام کے دور میں جب کوئی شخص تکلیف میں مبتلا ہوجاتاتو اس کے اعمال کودیکھا جاتاکہ ان کے اعمال کس طرح ہیں اگر اس کا عمل اچھا ہوتااور پھر بھی تکلیف میں مبتلا ہوتاتویہ بات بھی ہوتی تھی کہ یہ بندہ اللہ تعالیٰ کے قریب ہے اور اللہ تعالی اس سے امتحان لے رہا ہے اور یہ ... Read More »

سیاسی لکیریں 

ڈی بریفنگ/شمشاد مانگٹ مسلم لیگ (ن) میں دراڑیں بالکل واضح ہوتی نظر آرہی ہیں ۔2014ء کے دھرنوں سے مسلم لیگ (ن) نے جو زلزلے کے جھٹکے محسوس کرنے شروع کئے تھے پاناما پیپرز کے بعد ان میں شدت آگئی تھی ۔ ان سیاسی زلزلوں کے آفٹر شاکس مسلم لیگ (ن) کے ساتھ ساتھ رائے ونڈ میں بھی بھرپور محسوس کئے ... Read More »

بدلا بہت ہے خود کو 

بدلا بہت ہے خود کو آج کے اطوار میں پھر بھی نا ڈھل سکی تہذیب جسکو کہتے ہیں ماڈرن ازم ہے دور جاہلیت کی اندھی تقلید وہ سب جدید تو اسلام ہے میرا رشتہ ازدواج کو اللہ نے اپنے ہونے کی نشانی بنا دیا ڈالکر فطری تقاضے بشر میں تکمیل کو نکاح کا حق دے دیا آزاد کیا مرد کو ... Read More »

ضروری اعلان …ہمارا بو علی سینا گم گیا …

کتاب سے محبت اور اس محبت کی افادیت پر ڈاکٹر محمد اعظم رضا تبسم کی ایک اچھوتی تحریر …. بخارا کا ایک بادشاہ کسی مرض میں مبتلا ہو گیا۔ شاہی طبیب نے بہت علاج کیا لیکن مرض کی شدت میں کمی نہ آئی۔چنانچہ شاہی طبیب نے اعلان کرادیا کہ جو شخص بادشاہ کا علاج کرے گا اسے منہ مانگا انعام ... Read More »

اینٹی بائیو ٹیکس کا حد سے زیادہ استعمال صحت کے لئے خطرناک ہے 

  تحریر عبدالجبار خان دریشک  جب تک سانئس نے اتنی ترقی نہیں کی تھی تو ایک وقت تھا جب کوئی گھر کا کوئی فرد بیمار ہوتا تو گھر موجود دیسی چیزوں سے اس کے علاج میں ٹوٹکے آزمائے جاتے ، بعض اوقات وہ ٹوٹکے کامیاب بھی رہتے اور وہ برسوں تک اس بیماری کے لیے ایسے دیسی نسخے اپنائے جاتے رہے۔ ... Read More »

دنیا کے امن کو خطرہ کس کی وجہ سے؟؟

تحریر:۔ ملک شفقت اللہ جارج بش نے اپنے دورِ حکومت میں مائی باپ اسرائیل کا ہر طرح سے خیال رکھا ، اسی کے دور میں میسنری برادرز کو تقویت ملی ، جس نے مختلف انسانی حقوق کی تنظیمیں بنا کر ، کمپنیاں کھول کر اور این جی اوز بنا کر پوری دنیا کو ٹارگٹ کیا خاص طور پر عالم اسلام ... Read More »

استقبالِ رمضان المبارک اور ماہ رمضان المبارک کی برکتیں و رحمتیں

تحریر: عبدالہادی قریشی ، عرفان آباد ترامڑی اسلام آباد اللہ تعالیٰ نے مسلمانوں پر اپنی رحمتوں ، برکتوں اور اپنے خاص انعامات کا نزول فرمانا چاہا تو مسلمانوں کو رمضان المبارک برکتوں و رحمتوں سے بھرپور مہینہ عطاء فرما دیا بے شک اللہ تبار ک و تعالیٰ اپنے ایک بندے سے ستر(70)ماؤں سے بھی زیادہ پیار کرتا ہے اللہ تعالیٰ ... Read More »

نصیب کا رزق کوئی نہیں چھین سکتا۔۔۔

تحریر: آسیہ پروین مشہور موئرح ابنِ جریر طبری کہتے ہیںکہ میں سال حج کے زمانے میں مکہ مکرمہ میں تھا۔ تو میں نے خراسان سے آئے ہوئے ایک شخص کو یہ اعلان کرتے ہوئے سنا اے مکہ کے رہنے والو میری ایک تھیلی گم ہو گئی ہے جس میں ایک ہزار دینار تھے جو شخص بھی مجھے وہ واپس کردے ... Read More »

نوازشریف کا خودکش دھماکہ ۔

تحریر : رائو عمران سلیمان میرازوالفقارعلی بھٹوکی سیاست میں بہت سی باتوں سے اختلافات سہی مگروہ اپنی پھانسی سے قبل صرف اتنا سا جملہ منہ سے نکال دیتاکہ پاکستان ایٹم بم بنارہاہے تو یقین جانے امریکا جیسے کئی ممالک پاکستان کو پلک جھپکتے میں بارود کا ڈھیر بنادیتے مگر آفرین وہ شخص ایک عظیم راز کو سینے میں لیکر پھانسی ... Read More »