شاعری

تری نجات غمِ مرگ سے نہیں ممکن*

*تری نجات غمِ مرگ سے نہیں ممکن* *کہ تو خودی کو سمجھتا ہے پیکرِ خاکی* *فرہنگ* غم مرگ = موت کا غم پیکر خاکی = خاک کا پتلا *مفہوم* تو چونکہ خودی کو خاکی جسم سے جوڑتا ہے جو فنا ہوجائے گا اس لئے موت کے غم سے تیری نجات ممکن نہیں۔ خودی کا تعلق تو روح سے ہے۔ جو ... Read More »

دہشت گردی کا نشانہ مسلمان ہی کیوں؟

مہر اقبال انجم نیوزی لینڈ کے شہر کرائسٹ چرچ کی 2مساجد میں نماز جمعہ میں دہشتگرد حملوں کے نتیجے میں پاکستانی باپ بیٹے سمیت 49 نمازی شہید اور متعدد زخمی ہو گئے، جبکہ دورہ پر موجود بنگلادیشی کرکٹ ٹیم بھی اس حملے میں بال بال بچ گئی۔ 4 افراد کو حراست میں لے لیا گیا جن میں آسٹریلوی باشندے سمیت ... Read More »

کرائسٹ چرچ میں مسلمانوں کے خون سے ہولی اور مسلم دُنیا

صاحبزادہ میاں محمد اشرف عاصمی یورپ امریکہ پوری دُنیا میں امن کا ڈھنڈورا پیٹتے نہیں تھکتے ۔مسلمانوں کے لیے دہشت گردی کا استعارہ استعمال کرنے والے یہ نام نہاد مہذب ممالک دیکھ لیں کسی طرح کرائسٹ چرچ کی دو مساجد میں عبادت میں مصروف مسلمانوں کے خون سے ہولی کھیلی گئی۔ اے کاش مسلمدُنیا میں بھی غیرت ہوتی۔ موجودہ حالات ... Read More »

*اشتراک*

اِشْتِراک {اِش + تِراک} (عربی) ش ر ک، شِرْکَت، اِشْتِراک عربی زبان سے اسم مشتق ہے۔ ثلاثی مزید فیہ کے باب افتعال سے مصدر اور اردو میں بطور حاصل مصدر مستعمل ہے اردو میں سب سے پہلے 1785ء کو “حسرت (جعفر زٹلی)” کے کلیات میں مستعمل ملتا ہے۔ اسم کیفیت (مذکر – واحد) *معانی* شرکت، ساجھا، شریک ہونا یا مشترک ... Read More »

عطاء ہوا خس و خاشاکِ ایشیاء مجھ کو

*عطاء ہوا خس و خاشاکِ ایشیاء مجھ کو* *کہ میرے شعلے میں ہے سرکشی و بےباکی* *فرہنگ* خس و خاشاک = کوڑا، یہاں مراد غلامی کہ زندگی جینے والا شعلہ = آنچ، یہاں مراد شاعری سرکشی = سر اٹھانا بےباکی = بےخوف *مفہوم* مجھے غلام ایشیاء اس لئے عطاء ہوا ہے، تاکہ میں اپنے کلام کی بےباکی اور تیزی سے ... Read More »

3 سی اورین

(شاہد کاظمی) آپ کو یاد ہو گا کہ پی این ایس مہران پہ ہونے والے دہشت گردانہ حملے میں دو طیاروں کو نشانہ بنایا گیا گیا۔ یہ دونوں طیارے پی 3 سی اورین تھے۔ اور اس وقت ہم میں سے بہت کم لوگ ایسے تھے یہ یہ جانتے تھے کہ یہ دو طیارے نشانہ بننے پہ اس حملے سے ہونے ... Read More »

بھٹوبنام بلاول

ڈی بریفنگ/شمشاد مانگٹ پیارے نواسے بلاول زرداری اللہ آپ کو اپنے حفظ وامان میں رکھے اورسیاسی’’ہدایت‘‘ بھی نصیب کرے۔آپ کی میاں نوازشریف سے ملاقات نے مجھے تقریباً مایوس کردیا ہے حالانکہ تمہاری والدہ بے نظیر بھٹو شہید نے میرے پاس پہنچتے ہی نہ صرف میاں نوازشریف سے میثاق جمہوریت پر مجھ سے ہاتھ جوڑ کر معافی مانگی تھی بلکہ یہ ... Read More »

اصطلاحات

*علم کی دو اقسام ہیں* 1. تصور 2. تصدیق *تصور کی دو اقسام ہیں* 1. تصور بدیہی 2. تصور نظری *تصور کی طرح تصدیق کی بھی دو اقسام ہیں* 1. تصدیق بدیہی 2. تصدیق نظری *دلالت ( دالّ، مدلول ) و وضع ( موضوع، موضوع لہٗ )* ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ *دلالت کی دو اقسام ہیں* 1. دلالتِ لفظیہ 2. دلالتِ غیر لفظیہ ... Read More »

اسلامی نظام معیشت کے ثمرات کا حصول کیسے ممکن

صاحبزادہ میاں محمد اشرف عاصمی ایڈووکیٹ اللہ پاک نے نبی پاک ﷺ کے توسط سے انسانیت کو ایسا نظام زندگی دیا جس کو دُنیا کے کسی بھی گوشے میں نافذ کرکے بہترین نتائج حاصل کیے جاسکتے ہیں۔ دین اسلام زندگی کو گزارنے کاا سلوب بھی بتاتا ہے اور اِس اسلوب کے لیے جو اسباب کی ضرورت ہوتی ہے اُن کی ... Read More »

ہم وہ قوم ہیں

تحریر: ایس ایم شاہ ہم وہ قوم ہیں کہ جن کی دنیا کے نقشے پر 56 ممالک میں حکومت قائم ہے۔ یہ ممالک اگر متحد ہوجائیں تو عالمی حالات اور طاقت کا توازن یکسر بدل سکتے ہیں اور نام نہاد سوپر طاقت ممالک ہمارا دروازہ کھٹکھٹانے پر مجبور ہوسکتے ہیں۔ ہم وہ قوم ہیں کہ جسے اللہ تعالی نے ہر ... Read More »