آدمی کو چاہیے وقت سے ڈر کر رہے

کالم : راﺅ عمران سلیمان مجھے وقت کو غلام بنانے والوں کا وقت ختم ہوا دکھائی دے رہاہے کیونکہ حالات اور واقعات بتارہے ہیں کہ پیپلزپارٹی اور مسلم لیگ ن کو سیاسی منظر نامے سے صاف کرنے کی مکمل طورپر تیاریاں ہوچکی ہیں اس سلسلے میں حالیہ دنوں میں جو واقعات رونما ہوئے ہیں اس میں میاں نوازشریف ،مریم نواز ... Read More »

میں نے شکوہ جواب شکوہ کی شرح کیوں لکھی ؟

شکوہ جواب شکوہ شارح ڈاکٹر محمد اعظم رضا تبسم الحمد للہ ۔۔۔۔ شکوہ جواب شکوہ کی شرح مونال پبلی کیشنز راولپنڈی سے شائع ہو کر مارکیٹ میں آچکی ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اللہ کریم اقبال ؒ سے ہماری محبت کو قبول کرے اور ہمیں فکر اقبال ؒ سمجھنے کی توفیق عطا کرے ۔۔۔۔۔۔۔ ایک عرصہ سے کانوں میں یہ آواز گونج رہی ... Read More »

*نعت گوئی اور نعت کی مختصر تاریخ*

*قسط نمبر 2* *َاز: وجاہت علی حسن* *نعت کی ابتداء* جہاں تک نعت کی ابتداء کا تعلق ہے، اس کی کھوج کرنے والے کو *قبل تخلیق کائنات تک جانا پڑے گا۔* حضرت عباس رضی اللہ تعالیٰ عنہ کے نعتیہ اشعار میں *تخلیق منبع نعت سے متعلق اجمالی خاکہ* موجود ہے۔ اور ان اشعار کو سماعت فرمانے کے بعد نبیٔ مکرم ... Read More »

یہ درد مرا درد بڑھانے کے لئیے ہے۔

  ہر فرد کہانی میں فسانے کے لئیے ہے۔ ہر چیز زمانے میں سکھانے کے لئیے ہے۔ ممکن تھا کہاں رہتا ادھورا سا یہ جذبہ یہ درد مرا درد بڑھانے کے لئیے ہے۔ اےدل! ترے گھر میں جو یہ رہتی ہے ہنسی وہ وہ صرف زمانے کو دِکھانے کے لئیے ہے۔ لوگوں کی طرح جینا مجھے راس نہ آیا محفل ... Read More »

*آبرو باختہ*

‎آبْرُو باخْتَہ {آب + رُو + باخ + تَہ} (فارسی) فارسی زبان میں اسم آبرو کے ساتھ فارسی مصدر باختن سے صیغہ حالیہ تمام باختہ لگانے سے مرکب بنا۔ اردو میں بطور صفت استعمال ہوتا ہے اور تحریراً سب سے پہلے 1877ء کو “توبتہ النصوح” میں مستعمل ملتا ہے۔ صفت ذاتی معانی بے حیثیت، خوار، رسوا، ذلیل۔ Read More »

*روشن اس ضَو سے اگر ظُلمتِ کردار نہ ہو*

‎اندازِ بیاں گرچہ بہت شوخ نہیں ہے، *شاید کہ اُتر جائے تیرے دِل میں میری بات*، *روشن اس ضَو سے اگر ظُلمتِ کردار نہ ہو* *خود مسلماں سے ہے پوشیدہ مسلماں کا مقام* *مشکل الفاظ* ضو = روشنی ظلمتِ کردار = کردار کی تاریکی *مفہوم* اس (توحید کی) روشنی سے اگر بداعمالی کی تاریکی دور نہ ہو تو خود مسلمان ... Read More »

درخت

➖ *قابِلِ تَوَجُّہ* ➖ *درخت* جانتا ھے کہ اُسے آخِر ایک دِن، نہ صِرف بے دردی سے کاٹا جائے گا بلکہ! بطور اِیندھن جلایا بھی جائے گا۔ لیکن! پھر بھی وہ، اِنسان، چَرند و پرند کو فائدہ ھی دیتا ھے، کبھی سائہ، کبھی تپتی دھوپ میں ماں جایا، کبھی خوراک، کبھی ضرورتِ املاک، کبھی پَھل، کبھی پُھول، کبھی گھر کی ... Read More »

اسے یہ کہنا

اُن سے ملنے تو گئے اور ملاقات نہ کی شہرِ خوباں میں بسر ہم نے کوئی رات نہ کی ہم نے چپ چاپ بھی چاہا ہے کئی لوگوں کو یہ الگ بات کہ تشہیرِ خیالات نہ کی سامنا ہم کو رہا شہر میں رسوائی کا تیری بدنام محبت میں مگر ذات نہ کی یہ تو اندازِ محبت تھا تغافل تو ... Read More »

تجھے اب کس لیے شکوہ ہے کہ بچے گھر نہیں رہتے

از۔ ذوالقرنین احمد اللہ تعالیٰ نے پہلے آدم علیہ السلام کے مجسمے کو بنایا پھر ان کی ایک پسلی سے حضرت حوا علیہ السلام کو تخلیق بخشی اسطرح ان کی نسل سے عالم انسانیت کو وجود بخشا یہ ایک فطری عمل ہے جو اللہ تعالیٰ کے بنائے گئے قانون کے مطابق ہے کسی بھی معاشرے کے روشن مستقبل کے ضامن ... Read More »

فکر اقبال

تحریر: حافظ امیر حمزہ سانگلہ ہل دنیا کی تاریخ میں کم ہی ایسی شخصیات گزری ہیں جن کوتقریباً ہر مکتبہ فکر اور دنیا کے کسی بھی کونے میں رہنے والے باشندوں اور اہل علم نے سچے دل سے پسند کیا ہو۔ایسی ہی پسندیدہ اور مقبول ترین شخصیات میں سے ایک ایسی شخصیت گزری ہے جس کو ہر طبقے کے افراد ... Read More »