شاعری

اگر جنرل پرویز مشرف مقدمہ لڑتے

ڈی بریفنگ/ شمشاد مانگٹ عدالت عظمٰی نے سابق صدر جنرل(ر) پرویز مشرف کو آخری موقع دیتے ہوئے واضح کر دیا ہے کہ اگر 2 مئی کو وہ پیش نہ ہوئے تو عدالت یکطرفہ کارروائی کرتے ہوئے اپنا فیصلہ سنا دے گی۔ فاضل عدالت کے روبرو سابق صدر پرویز مشرف کے خلاف آئین سے انحراف کا مقدمہ جسے سنگین غداری کا ... Read More »

*سنگ شُو آئینۂ اندیشہ را،

*سنگ شُو آئینۂ اندیشہ را،* *بَر سرِ بازار بَشِکن شِیشہ را،* رُومیؒ نے مُجھ اِقبالؒ سے کہا کہ، تُو فِکر و خوف کے شیشے کے لئے پتھر بن جا، شیشے کو بِیچ بازار (میں) توڑ ڈال، چکنا چُور کردے. یعنی! راز کو چھُپا چھُپا کر نہ رکھ، بلکہ! اِن کو سب کے سامنے کھول کر بیان کر دے. (اسرارِ خُودی) ... Read More »

حج سنت کے مطابق اداکیجیے

مولانامحمدجہان یعقوب حج کی تعریف لغت حجِ عرب میں کے معنی”کسی عظیم الشان چیز کی طرف جانے کا ارادہ کرنے“کے ہیں۔اصطلاح شریعت میں حج سے مراداسلام کے بنیادی پانچ فرائض، جن پر اسلام کی پوری عمارت قائم ہے،میں سے پانچواں فریضہ ہے،جس میں احرام باندھ کر خانہ کعبہ کا طواف،سعی اور وقوف عرفات کے فرائض ایک مخصوص ترتیب سے بجالائے ... Read More »

معلومات سے خوفزدہ

(شیخ خالد زاہد) معلوما ت مختلف شعبہ ہائے علوم سے مطابقت رکھتی ہے، جیسا طالب علم ہوگا اسکو معلومات بھی اسی نوعیت کی درکار ہوگی۔ اس طرح سے معلومات کی  مختلف قسمیں ہوتی ہیں، معلومات کی بنیاد پرانفرادی  مستقبل  ترتیب پاتا ہے، پیشہ ورانہ محارت حاصل کی جاتی ہے  جو کہ اجتماعی مستقبل کی رہنمائی کرنے میں مدد گا رثابت ... Read More »

یوم نیلسن منڈیلا اور ہندوتوا نسلی تفریق

آرزوئے سحر یوں تو بھارت کا اصل چہرہ کسی سے ڈھکا چھپا نہیں، جمہوری اور سیکیولر ریاست ہونے کے دعویدار ملک کی اصلیت اب ساری دنیا کے سامنے آچکی ہے۔نہ بھارت میں غیرہندو محفوظ ہیں نہ ہی ہمسائے اس کے شر سے بچے ہوے ہیں عالمی عدالت انصاف نے واضح طور پر بھارتی دہشتگرد کو مجرم قرار دیدیا ہے جس ... Read More »

عجب فیصلہ اور تیسری دنیا

تحریر:۔ ملک شفقت اللہ عالمی عدالت میں کلبھوشن یادیو کے کیس کا فیصلہ کافی مدو جزر کے بعد ds مختصراََ یہ کہ پاکستانی کورٹ نے جو فیصلہ دیا تھا وہ بالکل درست ہے، کلبھوشن یادیو پاکستان میں دہشتگردانہ کاروائیوں میں ملوث پایا گیا ہے، اس کا جو پاسپورٹ مبارک پٹیل کا وہاں بھارت کی جانب سے ثبوت کے طور پر ... Read More »

انٹرنیشنل جسٹس ڈے اور بھارتی دہشتگرد

آرزوئے سحر تحریر: انشال راؤ کسی بھی مرض کی سنگین نوعیت اور اونچا درجہ وہ ہے جب بیمار اس کو بیماری تسلیم کرنے سے انکاری ہوجائے یا اس کے مریض ہونے کا احساس اس کے اور ڈاکٹر کی نظر سے اوجھل ہوجائے یہ اصول جس قدر جسمانی بیماریوں پہ صدق آتا ہے اسی قدر علاقائی و معاشرتی سطح پہ بھی ... Read More »

عالمی عدالت انصاف کا بڑا فیصلہ،بھارت کو ہوئی عالمی رسوائی

مہر اقبال انجم عالمی عدالت انصاف نے آج بڑا فیصلہ سنا دیا جس میں بھارت کو ناکامی ہوئی، عالمی عدالت کے فیصلے سے بھارت عالمی دنیا کے سامنے پھر رسوا ہوا، بھارتی نیوی کے حاضر سروس افسر کلبھوشن یادیو کی رہائی کے فیصلے کو عالمی عدالت نے مسترد کر دیا،عالمی عدالت انصاف کے 15 رکنی بینچ کے سربراہ عبدالقوی احمد ... Read More »

پاکستان بقا کی جنگ اور دورہ امریکہ

آرزوئے سحر تحریر: انشال راؤ ماضی حال مستقبل کا ایک دوسرے سے بہت گہرا ربط ہے کہ انہیں الگ نہیں کیا جاسکتا، کسی بھی قوم کے مستقبل کا دارومدار اس کے ماضی سے جڑا ہوتا ہے، جس طرح کسی مریض کی تشخیص کے لیے مرض کی اچھی طرح ہسٹری لی جاتی ہے بالکل اسی طرح کسی بھی قوم کی خرابیوں ... Read More »

خوددار پاکستان… مگر کیسے؟؟؟    

تحریر :. ملک شفقت اللہ اسلام میں غلامی کو نحوست اور غلام ذہن کو زمین پر بوجھ قرار دیا گیا ہے. علامہ محمد اقبال کا فلسفہ حیات ان کا فلسفہ خودی ہے. اور میں یہ سمجھتا ہوں کہ علامہ اقبال کا یہ فلسفہ بندے کو مؤمن بناتا ہے جو انسانیت اسلامیت اور پاکستانیت کا درس دیتا ہے. حال ہی میں ... Read More »