شاعری

ہمارا حقیقی ورثہ

*✍۔مولانامحمدعدیل معاویہ      کچھ عرصہ قبل تخصص فی الدعوة والتحقیق کے شرکاء کے ہمراہ تقریباً 600سال پرانےچوکنڈی قبرستان جانا ہوا۔”   کراچی کے جنوب میں لانڈھی، رزاق آباد پولیس ٹریننگ سینٹر کے عقب میں واقع سندھ کے قدیم ورثے ’چوکنڈی قبرستان‘ سے خود کراچی کے شہر ی بھی بہت کم واقف ہیں ۔ حد تو یہ ہے کہ سندھ کے ... Read More »

کشمیری بچہ۔۔۔ دنیا سے انصاف کا متلاشی

تحریر:محمد شاہد محمود ایک طرف مقبوضہ وادی کے شہری علاقوں میں کرفیو کی پابندیاں ہیں تو دوسری جانب انسانی حقوق کی عالمی تنظیموں اور آزاد عالمی میڈیا کو وادی میں داخل نہیں ہونے دیا جاتا۔ دوسرے ممالک کے پارلیمنٹیرین کو تو کجا‘ اپنے ملک کی اپوزیشن کے عوامی نمائندوں کے داخلے پر بھی پابندی ہے۔ وادی میں بھارتی فورسز کے ... Read More »

”نکھد“اکاؤنٹیبلٹی بیورو

ڈی بریفنگ//شمشاد مانگٹ نیشنل اکاؤنٹیبلٹی بیورو(نیب) کی جواب تک کی کارکردگی ہے اس کو سامنے رکھتے ہوئے اب اس کا نام”نکھد“ اکاؤنٹیبلٹی بیورو رکھ دینا چاہئے۔نیب نے گزشتہ اڑھائی سال میں اس طرح مقدمات بنائے اور گرفتاریاں کیں کہ قوم ایسا محسوس کرنے لگی کہ اب قوم کی لوٹی گئی دولت کو واپس آنے سے کوئی نہیں روک سکتا۔لیکن افسوس ... Read More »

مائنس ون دراصل امریکی رجیم چینج پالیسی ہے

آرزوئے سحرتحریر: انشال راٶ معاشی، سفارتی و سیاسی میدان میں لڑکھڑاتے بھارت و امریکہ اور جارحیت کے میدان میں زخم خوردہ جوڑی ایک بار پھر پاکستان کو فساد کی دلدل میں دھکیلنے کے لیے ایڑی چوٹی کا زور لگارہے ہیں اور اپنے مقاصد کے حصول کے لیے منظم پلان کے تحت براستہ پاکستان چین پر حملہ آور ہیں، امریکہ چین ... Read More »

ہم سے ہمارا مستقبل ناراض کیوں ہے ۔

آرٹیکل : حنید لاکھانی ۔کوئی بھی ادارہ ہو چاہے وہ کوئی یونیورسٹی ہویا کوئی ہسپتال ! اسے چلانے کے لیے آپ کے پاس اس ادارے کا تجربہ یعنی ہنر کا ہونا بہت ضروری ہے ،اسی طرح کسی بھی ریاست کو چلانے کے لیے کوئی واضح ایجنڈا ور تجربہ کار ٹیم کا ہونا بہت ضروری ہے، مگر افسوس !ہم نے کامیابی ... Read More »

مودی پراجیکٹ وشواگرو ناکام

آرزوئے سحرتحریر: انشال راٶ وہ دن گزر گئے جب بھارت کو دنیا میں سیکیولرازم کے سب سے بڑے علمبردار کے طور پر جانا جاتا تھا جو حقیقتاً محض ایک پروپیگنڈہ تھا جو مودی سرکار کی کھلی مسلم دشمنی و اقلیت دشمنی پالیسیوں نے ازخود بےنقاب کردیا اور آج بھارت کا اصل چہرہ شدّت پسند ہندو ریاست کے طور پر عیاں ... Read More »

ربط محکم اِسی بے ربطئ تقریر میں ہے

آرزوئے سحرتحریر: انشال راٶ “ربط محکم اسی بے ربطئ تقریر میں ہے” کے مصداق وزیراعظم عمران خان نے بروز جمعرات قومی اسمبلی میں مقصد و معنوی تسلسل سے بھرپور تقریر کی جس کا مخاطب “بزم میں اہل نظر بھی ہیں تماشائی بھی” کے مصداق مختلف ذہنی سطح کے لوگ تھے جس میں حاضرین اسمبلی بھی تھے تو خصوصی طور پر ... Read More »

ڈپٹی کمشنر ناروال ظلم کا نوٹس لیں

صاحبزادہ میاں محمد اشرف عاصمی ایڈووکیٹ آزادی کی سات دہایؤں کے بعد بھی پاکستانی معاشرے میں انصاف ناپید ہے۔ اشرافیہ انصاف کی خریدار ہے اور مزدور طبقہ کی حالت دلت اور شودروں جیسی  ہی ہے فرق صر ف یہ ہے کہ تقسیم کی لائن نے علاقوں کے نام بدل دئیے ہیں۔ ہمارئے معاشرئے میں عدالتی نظام اور پولیس کلچر کسی ... Read More »

میں کس کے ہاتھ پہ اپنا لہو تلاش کروں؟

،،اذان حق،، تحریر ابو فیصل حاجی منظور لاہور کالج برائے خواتین یونیورسٹی لاہور کیمپس کا جھنگ یونیورسٹی میں ادغام کا فیصلہ۔۔۔ نامنظور! آزادی وطن کے ابتدائی سالوں 1952ء میں صوبہ پنجاب کے قدیم ترین ضلع جھنگ میں تعینات رہنے والے ڈپٹی کمشنر قدرت اللہ شہاب نے شہاب نامہ میں صفحہ نمبر536 پر ڈپٹی کمشنر کی ڈائری کے عنوان سے ضلع ... Read More »

باپ سراں دے تاج

تحریر:حذیفہ اشرف عاصمیعزیز تر مجھے رکھتا ہے وہ رگِ جاں سےیہ بات سچ ہے میرا باپ کم نہیں ماں سے آپ کو اس دنیا میں بہت کم ایسے لوگ ملیں گے جو خود سے بھی زیادہ آپکو کامیاب دیکھنا چاہیں گے۔یہ تو ہو گئی بات لوگوں کے متعلق، لیکن میں بات کرنے جا رہا ہوں ایسی ہستی کی جس کا ... Read More »