گاہکوچ اور اس کے مضافاتی پکنک پوائنٹس

تحریر: امیرجان حقانی : گاہکوچ ضلع غذر کا سٹی ایریا ہے۔گلگت شہر سے گاہکوچ تک 70کلومیٹر کا فاصلہ ہے۔سرکار کے تمام مرکزی محکمے گاہکوچ میں ہی ہیں۔گاہکوچ کے دائیں بائیں درجنوں پکنک پوائنٹس ہیں جہاں زندگی کی تمام فطری خوبصورتیاں موجود ہیں۔گاہکوچ سے 17کلومیٹر کے فاصلے پر ہوپر نامی جگہ ہے ۔یہ ایک مختصر سی جگہ ہے۔ ہوپر گارڈن کے ... Read More »

قربانی اسلامی شعار ہونے کے ساتھ جمہور علماء کی رائے میں واجب ہے

بسم اللہ الرحمن الرحیم اَلْحَمْدُ لِلّٰہِ رَبِّ الْعَالَمِیْن، وَالصَّلاۃُ وَالسَّلامُ عَلَی النَّبِیِّ الْکَرِیْم ِوَعَلٰی آلِہِ وَاَصْحَابِہِ اَجْمَعِیْن۔ محمد نجیب قاسمی سنبھلی قرآن وسنت کی روشنی میں جمہور علماء کرام قربانی کے اسلامی شعار ہونے اور ہر سال قربانی کا خاص اہتمام کرنے پر متفق ہیں، البتہ قربانی کو واجب یا سنت مؤکدہ کا Titleدینے میں اختلاف ہے۔ حضرت امام ابوحنیفہؒ ... Read More »

جاپان کا انوکھا تہوار 

روحیں گھوڑے پر آئیں بیل پر واپس جائیں تحریر۔ عبدالجبار خان دریشک جاپان کا شمار دنیا کے ان ممالک میں ہوتا ہے ، جہاں صدیوں پرانی روایات برقرار ہیں ، جاپان میں ان روایات و رسوم کو زندہ رکھنے کے لیے ان کے لیے باقاعدہ تہوار منائے جاتے ہیں تاکہ ان کی یہ ثقافت زندہ رہے اور آنے والی نسلوں میں ... Read More »

مرد مومن مرد حق

صدر پاکستان جنرل محمد ضیاء الحق شہید تحریر عبدالوارث ساجد جنرل ضیاء الحق 12 اگست 1924ء کو جالندھر کے ایک غریب کسان گھرانے میں پیدا ہوئے۔ انہوں نے جالندھر اور دہلی سے حصول علم کے بعد 1945ء میں فوج میں کمیشن حاصل کیا۔ دوسری جنگ عظیم کے دوران وہ برما، ملایا اور انڈونیشیا میں فوجی خدمات سرانجام دیتے رہے۔ قیام ... Read More »

نوازشریف کیا آپ کو یاد ہے ۔؟

تحریر: راؤ عمران سلیمان قومی اسمبلی میں حلف برداری کے روز سابق وزیراعظم میاں نوازشریف کی اسلام آباد میں ہی العزیزیہ اور فلیگ شپ ریفرنسز میں احتساب عدالت میں پہلی پیشی تھی ان نئے ریفرنسز میں نوازشریف کی یہ پہلی پیشی اس وقت آخری پیشی ثابت ہوئی جب انہیں خطرناک دہشت گردوں کی طرح بکتر بندگاڑی میں احتساب عدالت میں ... Read More »

آخری لوگ ۔۔۔۔۔۔

۔ڈاکٹر محمد اعظم رضا تبسم ایک دفعہ ایک بچے نے اپنےدادا کو آم کا درخت لگاتے دیکھا ۔کہنے لگا دادا ابو آپ یہ آم کا درخت کیوں لگا رہے ہیں جبکہ جب اس نے پھل دینا شروع کرنا ہے آپ نے تو زندہ نہیں رہنا ۔ آپ تو اس درخت کا پھل بھی نہیں کھا سکتے ۔ دادا ابو مسکراۓ ... Read More »

مرحومین کی جانب سے قربانی کرنے کا حکم

اَلْحَمْدُ لِلّٰہِ رَبّ الْعَالَمِیْن، وَالصَّلَاۃُ وَالسَّلَامُ عَلَی النَّبِیِّ الْکَرِیمِ وَعَلٰی اٰلِہِ وَاَصحَابِہِ اَجْمَعِین۔ محمد نجیب قاسمی سنبھلی، ریاض قربانی کا حکم: امت مسلمہ قرآن وحدیث کی روشنی میں قربانی کے اسلامی شعار ہونے اور ہر سال قربانی کا خاص اہتمام کرنے پر متفق ہے، البتہ قربانی کو واجب یا سنت مؤکدہ کا نام دینے میںاختلاف چلا آرہا ہے۔ صحابہ وتابعین ... Read More »

تحریکِ آزادی میں علماء حق کا کردار

شاکرؔ فاروقی عربی کا ایک مقولہ ہے الأشیاء تعرف باضدادھا، یعنی چیزیں اپنی ضد سے پہچانی جاتی ہیں۔ گویا کھرے کی پہچان کے لیے کھوٹے سے واقفیت ضروری ہے ورنہ کھرے کھوٹے میں تفریق مشکل ہو جاتی ہے۔ یہ اصول زندگی کے کئی شعبوں میں کارفرما ہے۔ ذیل میں مختلف اقوام سے تعلق رکھنے والے دو افراد کی، مملکت ہندوستان ... Read More »

غلامی سے آزادی کا سفر

محمد طیب طاہر چغتائی 24 ستمبر 1599ء میں لندن کے چند تاجروں نے آپس میں فیصلہ کیا کہ مشرقی ملکوں سے تجارت کرنی چاہیے۔اِس غرض کے لیے ایک کمپنی کی بنیاد رکھی گئی۔جس کا نام تھا ایسٹ انڈیا کمپنی۔ 21 دسمبر1600ء میں انگلستان کی ملکہ الزبتھ نے اِس کمپنی کو ہندوستان سے تجارت کرنے کی اجازت دے دی۔1612ء میں اِس ... Read More »

آزادی وطن کے تقاضے ،قومی ذمہ داریاں اورعصرحاضر

حفیظ چوہدری مرکزی صدر:۔اسلامک رائٹرزموومنٹ پاکستان پاکستان اپنی عمر کے 73ویں برس میں داخل ہو چکا ہے۔آزادی وطن ایک نعمت عظمیٰ ہے۔جو جذبہ ابتدا میں تھا وہی جوش آج بھی قائم و دائم ہے۔فرق صرف اتنا ہے کہ اس وقت اجسام غلام تھے۔ اذہان آزاد تھے۔آج اذہان و اجسام دونوں غلام ہیں۔جب پاکستان معرض وجود میں آیا تھا تو مسلمانوں ... Read More »