شاعری

خواتین کے حقوق پاسبان……اسلام

حافظ امیر حمزہ سانگلوی جدید تعلیم یافتہ جنہیں پڑھے لکھے جاہل کہنا زیادہ مناسب ہو گا ان کی طرف سے یہ بات تواتر و تسلسل سے کہی جا رہی ہے کہ عورت معاشرے کا مظلوم ترین طبقہ ہے۔ اس کے حقوق پامال کیے جارہے ہیں اور ساتھ ساتھ تہذیب یورپ کے زیر سایہ پلنے والے اور اس کی حیا باختہ ... Read More »

سکول‘ کتاب اور بچے

عبدالوارث ساجد سکول‘ کتاب اور بچے سب سے زیادہ توجہ کے مستحق ہوتے ہیں‘ ترقی یافتہ معاشروں میں زیادہ توجہ انہی پر دی گئی اور دی جا رہی ہے مگر ہمارے ہاں سب سے زیادہ بے توقیری انہیں کے ساتھ برتی گئی اور برتی جا رہی ہے۔ سکول تربیت گاہ ہوتے ہیں یہاں سے ملنے والا سبق عمر بھر ساتھ ... Read More »

بھیڑیے سے بڑا درندہ

  کالم:   حلیم عادل شیخ۔    پاکستان کا ایک بڑا المیہ یہ ہے کہ یہاں صبح شام اصولوں اور قاعدوں کا ڈھنڈورا پیٹا جاتاہے،بہت سے اخلاقیات کا درس مذہب کے حوالے سے دیا جاتا ہے؎لیکن اس کے باوجود بھی ہمارے معاشرے میں بے راہ روی غیر اخلاقی حرکتیں تیزی سے فروغ پارہی ہیں،اگرآپ کسی اوچھی حرکتوں کے ساتھ سڑک پر ... Read More »

“”ام المومنین سیدہ عائشہ صدیقہ رضی اللہ عنہ “”

تحریر محمد راحیل معاویہ عائشہ نام تھا-اپنے بھانجے عبداللہ بن زبیر کے تعلق سے ام عبداللہ کنیت تھی- اپنی کوئی اولاد نا تھی اس وجہ سے کنیت آپ رض کے بھانجے سے منسلک تھی –ماں کا نام زینب اور ام رومان کنیت تھی –بعثت نبوی صلی اللہ علیہ وسلم کے چار برس بعد پیدا ہوئیں –سن10نبوی میں آپ صلی اللہ ... Read More »

شفقتوں کاخزینہ

تحریر:۔سیدمحمداکرم شاہ ترمذیہمارے دین میں تمام اُموراٹل حقیقت کی حیثیت رکھتے ہیں۔ان میں والدین کااحترام کرنافرض عین ہے یعنی حرمت کاجودرجہ دیگرتقدسات کوحاصل ہے۔وہی والدین کی نیک دل ہستیوں کوبھی حاصل ہے ان دونوں میں خاص طورپروالدہ کاحق زیادہ ہے۔رسول اکرم ﷺسے ایک صحابی ؓنے پوچھایارسول اللہ ﷺمجھ پرسب سے زیادہ حق کس کاہے حضورﷺنے فرمایاتیری ماں کاسب سے زیادہ ... Read More »

غزل

ڈاکٹر مقصود جعفرینظریں کسی سے بزم میں دو چار کیوں کریںایسے ہی دل کو برسرِ پیکار کیوں کریں تعزیرِ میکشی کا نہیں خوف جب اِنہیںپرہیز میکشی سے یہ میخوار کیوں کریںباتیں جو گھر میں ہوتی ہیں وہ گھر میں ہی رہیںہم گھر کی بات برسرِ بازار کیوں کریںقائل نہیں ہیں جبرِ محبّت کے اہلِ دلاُس کی رضا نہیں ہے تو ... Read More »

خواتین کا دن اور آزادی

تحریر۔سعدیہ ہما شیخ مارچ میں خواتین کا عالمی دن منایا جاتا ہے جس میں زور و شور سے خواتین کے حقوق کے لیے آواز اٹھای جاتی ہے اس مقصد کے لیے تقاریب منعقد کی جاتی ہیں اور اب تو عورت مارچ ہوتا ہے جو آزادی مارچ نہیں بلکہ بربادی مارچ ہے جس میں اٹھاے پلے کارڈز ہر آنکھ کو شرمندہ ... Read More »

استخارہ اور خواب

کتاب کا نام: قلب بیناتحریر: ڈاکٹر شکیل کاسیروی، مری پاکستان۔آج میں آپ کے ساتھ ایک کتاب منطق فقیری جس کو محترمہ اسکوارڈن لیڈر (ر)عظمیٰ سیدّ صاحبہ نے لکھا ہے، اسمیں سے ایک واقعہ شئیر کر رہا ہوں، ویسے تو پوری کتاب انتہائی معلوماتی اور زندگی بدل کتاب ہے۔یہ کتاب مائنڈ سائنس اور کوئنٹم فزکس کے پیرائے میں لکھی گئی ہے۔آپ ... Read More »

خود کشی بہادری نہیں

تحریر۔ایم ایم علی پاکستان میں خودکشی کے بارے سرکاری یا غیر سرکاری سطح پر اعدادوشمار موجود نہیں ہیں تاہم ایک اندازے کے مطابق ملک میں روزانہ 15 سے 35 افراد خودکشی کرتے ہیں یعنی تقریباً ہر گھنٹے ایک شخص اپنی جان لے رہا ہے۔عالمی ادارہِ صحت کے 2012 میں لگائے گئے تخمینے کے مطابق اُس سال تقریباً 13 ہزار پاکستانیوں ... Read More »

انسانی حقوق کی تنظیمیں یا پراپیگنڈہ مشینیں

تحریر:۔ ملک شفقت اللہانسانی بنیادی حقوق کا تحفظ معاشرے کا استحکام اور فلاح و بہبود کا تحفظ ہے۔ دنیا کی ہزاروں سالہ تاریخ اور اللہ کے پیغمبروں علہم السلام سمیت خوداللہ تعالیٰ نے بھی انسانی حقوق کے تحفظ کیلئے انتہائی منصفانہ قوانین مرتب کئے ہیں۔ ارتقائی ترقی بھی اسی وجہ سے ممکن ہو پائی۔ ساری مخلوق اللہ تعالیٰ کا کنبہ ... Read More »