شاعری

محسن انسانیت نبی اکرم ﷺ نے بیوہ عورتوں سے ہی کیوں شادیاں کیں؟

قرآن کریم روز قیامت تک کے لئے لوگوں سے مخاطب ہے: اے ایمان والو! تمہارے لئے یہ حلال نہیں ہے کہ رسول کے بعد اُن کی ازواج (نبی اکرمﷺ کی بیویوں) میں سے کسی سے نکاح کرو۔ (سورۃ الاحزاب ۳۵) یعنی ازواج مطہرات تمام ایمان والوں کے لئے ماں (ام المؤمنین) کا درجہ رکھتی ہیں۔ ازواج مطہرات کے متعلق اللہ ... Read More »

سلام پاکستان مشاعرہ

جنوبی پنجاب کی خوبصورت شاعرہ کائنات ملک کے اعزازمیں سلام پاکستان مشاعرہمیزبان۔ایم زیڈ کنول(چیف ایگزیکٹو)، شگفتہ غزل ہاشمی(صدر)مقصودچغتائی،(میڈیا سیکریٹری )ڈاکٹر ثروت زہرا سنبل، (فنانس سیکرٹری نظامتمعروف شاعرہ، ادیبہ ، چیف ایگزیکٹو تنظیم ایم زیڈ کنولؔ نے کی۔صدارت ممتاز شاعر طارق تاسی نے فرمائی۔مہمانانِ ذی احتشام ڈاکٹر فہیمکاظمی اورکائنات ملک تھے۔ مہمانِ خصوصی محترمہ شاہینہ کشور ( کینیڈا) اورمہمانانِ اعزاز ڈاکٹر ... Read More »

عوام سے جینے کا حق نہ چھینا جائے

حکمران اتحاد نے اقتدار سنبھالنے کے ساتھ ہی عوام پر مہنگائی کا بوجھ ڈالنے کا سلسلہ شروع کررکھا ہے،حکومت یک بعد دیگرے پٹرولیم مصنوعات میں اضافہ کررہی ہے، اس کے باعث ہر چیز کے دام بڑھ ہیں،اشیاء ٖضروریہ سے لے کر ٹرانسپورٹ کے کرایوں تک میں پے در پے اضافہ،عام غریب آدمی کی برداشت سے باہر ہو گیا ہے،حکومتی ترجمان ... Read More »

اسلام کے پانچویں رکن یعنی حج کی اہمیت و فضیلت

اشہر حج یعنی حج کے ایام شروع ہوچکے ہیں، دنیا کے کونے کونے سے ہزاروں عازمین حج‘ حج کا ترانہ یعنی لبیک پڑھتے ہوئے مکہ مکرمہ پہنچ رہے ہیں، کچھ راستے میں ہیں اور کچھ جانے کے لئے تیار ہیں۔ جلدی ہی لاکھوں حجاج کرام اسلام کے پانچویں اہم رکن کی ادائیگی کے لئے دنیاوی ظاہری زیب وزینت کو چھوڑکر ... Read More »

عمران خان اسرائیل اور جے کانت شکرے۔

کالم: حلیم عادل شیخ۔ پاکستان میں آج کل اسرائیل سے تعلقات اور رابطوں کی بازگشت سنائی دے رہی ہے،کہا یہ جاتاہے کہ ایک پاکستانی وفد نے اسرائیل کا دورہ کیا اوراسرائیلی صدر سے ملاقات کی یہ سب جانتے ہوئے کہ پاکستان اسرائیل کو اگر آج تسلیم کرتا ہے تو ہم اپنے بانیان کی سیاسی بصیرت کی مخالفت کریں گے جس ... Read More »

درخت اور جنگلات:زمین کاحسن و جمال

(International Day of Forests and the Tree) ڈاکٹر ساجد خاکوانی(اسلام آباد،پاکستان) drsajidkhakwani@gmail.com اللہ تعالی نے اس زمین کودرختوں کی سرسبزی وشادابی سے مزین کیاہے اورجنگلوں کی ہریالی سے اس کرہ ارض کو حسن و جمال بخشاہے اورقرآن مجید میں اس کاذکرکرتے ہوئے فرمایا  اَمَّنْ خَلَقَ السَّمٰوٰتِ وَ الْاَرْضَ وَ اَنْزَلَ لَکُمْ مِّنَ السَّمَآءِ مَآءً فَاَنْبَتْنَا بِہٖ حَدَآءِقَ ذَاتَ بَہْجَۃٍ مَا ... Read More »

دوقومی نظریہ کی حقانیت کافیصلہ کن دن

ڈاکٹرساجد خاکوانی(اسلام آباد،پاکستان drsajidkhakwani@gmail.com معلوم تاریخ میں سترہ رمضان المبارک ۲ھ میدان بدر وہ پہلا موقع تھاجب دوقومی نظریہ وجودمیں آیاتھا۔اس دن ایک ہی نسل،ایک ہی قوم،ایک ہی زبان،ایک ہی علاقے اور ایک ہی تہذیب و تمدن و معاشرت و مشترک تاریخ رکھنے والے صرف نظریے کی بنیادپر باہم برسرپیکارتھے۔یہ ایک تاریخی حقیقت ہے کہ عقیدہ کی قوت رگوں میں ... Read More »

ہارس ٹریڈنگ مردہ باد

تحریر : عابد ایوب اعوان وطن عزیز میں موسم گرما کی ابتداء پر ہی جہاں موسم میں گرمی کی شدت ہوئی وہیں پر ملکی سیاسی درجہ ء حرارت بھی اپنے ابال کے عروج پر پہنچ چکا. شہراقتدار میں مارچ کے آغاذ سے ہی پی ڈی ایم کی طرف سے تبدیلی سرکار کو رخصت کر کے گھر بھیجنے کی ہنگامہ آرائی کی ... Read More »

ماں تجھے سلام

تحریر: ایس ایم شاہ عشق و محبت کی مجسم تصویر کا نام، ایثار کے آخری درجے کا نام، ہر وقت بچوں کے گرد گھومتے رہنے والے پروانے کا نام، فداکاری کے آخری زینے کا نام، کائنات کے سب سے حسین رشتے کا نام، گھر کے جملہ امور کے محور کا نام، دنیا و آخرت دونوں میں کامیابی کے رموز کا ... Read More »

انسانیت کا لباس: شرم و حیا

drsajidkhakwani@gmail.com محسن انسانیت ﷺنے فرمایا کہ ”ایمان کی ساٹھ سے زیادہ شاخیں ہیں اور حیا بھی ایمان کی ایک شاخ ہے“۔ حضرت عبداللہ بن عمر ؓفرماتے ہیں ایک موقع پر محسن انسانیت ﷺ ایک انصاری مسلمان کے پاس سے گزرے جواپنے بھائی کو بہت زیادہ شرم و حیا کے بارے میں نصیحت کررہاتھاتب آپ ﷺ نے فرمایا کہ”اسے اس کے ... Read More »